lapte parfumat pentru corp So Elixir Bois Sensuel

          In perioada verii pielea are nevoie de hidratare din cauza soarelui dogoritor. Pentru ca este foarte cald e bine sa folosim o hidratare mai lejera a pielii. Cum nu vrem sa facem rabat de la calitate lotiunea trebuie sa hidrateze si intre repede in piele.


          Din aceste motive am ales un lapte de corp parfumat de la Yves Rocher.
          Desi textura pare mai spre crema este de fapt de lotiune, dar nu extrem de lichida, adica nu se scurge printre degete.


            Produsul vine intr-un recipient de 200 ml, prevazut cu un capac. Orificiul prin care se dozeaza produsul ajuta la utilizarea eficienta a acestuia. Produsul se consuma relativ greu pentru o lotiune de corp.


            Lotiunea intra repede in piele, parfumand-o discret. Recipientul este embosat in parte de jos a sticlei.


           Descriere oficiala:
           Acest  lapte parfumat pentru corp poarta pecetea senzuala a apei de parfum din aceeasi gama si va invaluie pielea cu note orientale si lemnoase. Formula sa fondanta catifeleaza pielea si ii confera un parfum discret.

           Lotiunea este fara parabeni, 97% dintre ingrediente sunt de origine botanica. Aroma este discreta, delicata. In lumina se poate vedea cat produs a mai ramas. Sticla este reciclabila.

           Din cate remarc produsul nu mai este disponibil pe site, dar am gasit un alt lapte parfumat pentru corp (alta aroma) aici.


          Ingrediente:


           Ce produse Yves Rocher folositi?

Comentarii

  1. Mai ales geluri de duș (cel de cafea e pe terminate) și parfumuri (Voile d'Ambre e preferatul meu), dar și loțiune de corp, cremă de mâini, șampon...
    I just love Yves Rocher! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam de Voile d'Ambre. Multumesc de recomandare :-)

      Ștergere
  2. Imi plac produsele Yves Rocher. Acest produs nu l-am folosit :) . Sincer , mai rar folosesc lapte de corp

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place Yves Rocher. Folosesc geluri de dus, lotiuni de corp, parfumuri si mai nou si sampoane si produse de machiaj si o să folosesc si cremele de față care deocamdată sunt sigilate.
    Te pup! Îmi place blogul tău.

    RăspundețiȘtergere
  4. Parfumuri, glossuri, rujuri, rimeluri, creme de corp si ten.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca am testat inca nici un glos sau ruj de la ei. Trebuie sa incerc :-)

      Ștergere
  5. M-at tenta si pe mine, dar in varianta clasica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubesc produsele YR, pe asta nu l-am incercat <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu aveam o perioada cand cumparam doar de la Yves Rocher

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow, inseamna ca iti plac mult. Au oferte bune!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman