Epilat Pro

          De-a lungul timpului am folosit mai multe motode de epilare. De lama cam fug, pentru ca desi nu exista dovezi concrete firul de par creste mai lung si ma deranjeaza tepele. Crema depilatoare am folosit acum cativa ani de cateva ori dar am renuntat. Nu-mi placeau aromele si nici faptul ca trebuia sa stau cu ea pe mine 10-15 minute. In plus firele cresteau repede. Epilatorul merge foarte bine, dar din pacate firele de par cresc mult mai repede de o luna asa cum se lauda ei.


           Ce a mai ramas? Ei bine cea mai buna metode de epilare: ceara de epilat. Epileaza mai rapid, parul creste mai rar si mai fin si doare mai putin. Este o metoda foarte eficienta de a scapa de parul nedorit.
           Am ales de pe Epilat Pro mai multe rezerve de ceara: aloe vera, miere, pentru piele sensibila si ciocolata alba.


            Cred ca o rezerva imi ajunge pentru aproximativ 2-3 epilari, pe maini si picioare.


           Am ales de pe site si un ulei dupa epilat pentru a indeparta ceara ramasa. Acest ulei poate fi folosit si pentru hidratarea pielii.  Este cu miros de lamaie si si-a facut foarte bine treaba. Sticla este de 500 ml deci ma va tine ceva timp.


            Daca tot ne ocupam de epilare eu zic s-o facem ca la carte si am pus in cos si o lotiune pentru incetinirea cresterii parului, mai ales ca este inca vara si parul creste mai repede.


          Toate produsele ItalWax se distribuie in exclusivitate pe epilatpro. Pe site gasiti si kituri de epilare, hartie epilatoare, ceara, pasta de zahar, ceara film sau alte arome pentru uleiuri.

          Am primit si un sapun din lapte de capra cu miere de albine, realizat manual si cu ingrediente naturale.


          Ingrediente:





         Recomand magazinul pentru rapiditate, seriozitate si in special pentru calitatea produselor.
         Voi ce metode de epilare folositi?

Comentarii

  1. N-ai niste preturi? Inteleg ca preturile se pot modifica in timp, dar macar asa, de orientare... De exemplu, un set de aparat de incalzit ceara + nu pot observa din reclama cate rezerve de ceara sau daca au si benzi de hartie costa 80 de lei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Click pe link-uri si ai preturile. Preturile kiturilor difera. L-am luat pe primul de pe site si se specifica ca are:
      Kit 1 epilare complet Home
      - 1 Incalzitor de ceara FREE
      - 2 rezerve ceara cu Azulena
      - 1 rezerva ceara cu Titan Rosa
      - 1 rezerva ceara cu Miere
      - 1 pachet benzi epilat de 100 buc

      Ștergere
  2. Misto. Si eu am încercat multe variante. E misto cu ceara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine decat cea care se pune pe aragaz nu?

      Ștergere
    2. Da. Cel mai mare avantaj e că nu risti să îți arzi pielea.

      Ștergere
  3. Eu am parafina de la ei. Foarte faina, la vreo 25-30 cutia parca am luat. Mi-a placut. Clar mai iau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am gandit si eu la parafina. Ma bucur ca iti place.

      Ștergere
  4. Si eu prefer eplilatul cu ceara, dar prefer epilatul la salon decat acasa.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am folosit pana acum aceasta metoda. Epilarea cu ceara, metoda veche, am incercat-o acum multi ani si am ramas cu "sechele" . Si nu exagerez deloc. A ost atat de dureros incat imi aduc aminte si acum ca la acea vreme mi-au dat lacrimile.
    Folosesc epilatorul in prezent si mai rar lama :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La kiturile de epilare nu te poti arde nici macar daca il tii mai mult timp in priza decat este prevazut. De fapt trebuie ori sa-l tii in priza cat timp il folosesti ori sa-l mai bagi din cand in cand in priza.

      Ștergere
  6. rezervele cu ceara roz sunt preferatele mele. Mi se par cele mai bune pentru piele sensibila.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu ma epilez cu crema dar o sa incerc si cu ceara

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand epilarea cu ceara. E mai rapida, mai putin dureroasa si tine mai mult.

      Ștergere
  8. Mi-ai adus aminte ca am si eu asemenea aparat! Trebuie sa il pun la treaba :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu strica sa ai asa ceva in casa :-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman