epilare cu Total Pro Beauty

             Buna fetelor! Astazi vorbim despre indepartarea parului nedorit.


              Epilarea folosind un kit de epilare este o metoda rapida de indepartare a parului si durerea este mult mai mica decat in cazul epilatorului, pentru ca dureaza o secunda. Asa ca acest aparat nu imi lipseste din casa.


            Kit-ul de epilat contine 1 incalzitor electric si 4 rezerve de ceara (1 rezerva cu Azulena, 1 cu Titan Rosa, 1 cu Aloe si  1 cu Miere) si un set de benzi de epilat cu 100 de bucati. Rezerva cu ceara Titan Rosa este indicata pentru pielea sensibila.




            Benzile sunt foarte bune si  pot fi folosite de mai multe ori fara probleme.


            Haideti sa vedem ce poate!


             Ceara se intinde in sensul cresterii parului si se trage in sensul invers al cresterii parului. Banda a prins ceara foarte usor si a lasat pielea curata, impecabila.


             A smuls fiecare firicel, fara a mai fi nevoie sa reaplic pe zona respectiva.




            Kit-ul poate fi comandat de aici, iar rezervele sunt doar 4, 9 lei pentru 100 ml sau grame in functie de model si pot fi achizitionate de aici.

           Ingrediente:


           Chiar imi place si-l recomand! Acum as vrea sa ma dau cu ceara peste tot!
           Este o metoda de epilare mai eficienta si mai de lunga durata decat epilatorul electric si mult mai comoda si mai ieftina decat mersul la salon.

           Voi l-ati incercat? Sunteti tentate? :)

Comentarii

  1. e o metoda buna, am incercat si eu, nu este greu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este deloc greu, nu iti arde pielea, este eficienta si mai putin dureroasa decat in cazul epilatorului, ca le smulge pe toate odata.

      Ștergere
  2. Nu am folosit pana acum metoda aceasta. Cu multi ani in urma am folosit ceara si am ramas cu "traume' :P .
    Daca spui ca nu este dureros te cred pe cuvant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu as putea spune ca nu doare deloc, ca nu este asa. Doare mai Putin ca la epilator si se poate face acasă. Nu iti arde pielea, este mult mai usor decat cu ceara pusa pe aragaz.

      Ștergere
  3. Eu nu am curaj sa testez ceva pe baza de ceara, dar ma faci curioasa si poate-poate .....
    Mai vedem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dureaza putin epilarea si e de durata si prinde bine vara.

      Ștergere
  4. Eu sunt mai reticenta cand vine vorba de ceara sau epilator. Aspir catre un IPL, pana atunci aparatul de ras! As incerca si eu totusi ceara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu fug de aparatul de ras. Stiu ca lumea rade, dar am remarcat ca este mai negru si creste mai repede si ma enerveaza si tepele.

      Ștergere
  5. E mai misto decat cu ceara pe aragaz cum am incercat eu acum multi ani si m-am lecuit si era si nu stiu cum cu urmele de ceara. Cu asta a fost misto, nu se supraincalzeste, chiar daca il tii numai in priza, nu arde pielea si cu uleiul de dupa nu-s probleme nici cu urmele de ceara.
    Mi-a placut.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu aparat din ala, dar n-am incercat niciodata sa il folosesc pe brate. O sa ii dau o sansa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am foosit in mai multe locuri, dar pe brate mi s-a parut cel mai ok sa arat rezultatul :-)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman