crema de fata Hydrabio Bioderma

             Buna frumoasele mele! Am mentionat aici despre lansarea noii game Hydrabio Bioderma. Dupa ce am testat crema de fata hidratanta am revenit cu impresii.



             Crema Bioderma este un rasfat pentru tenul uscat, deoarece este deosebit de hidratanta. Se absoarbe repede in piele si o lasa luminoasa si catifelata. Formula este usor parfumata si constituie o excelenta baza pentru machiaj.


          Textura este bogata, fina, cremoasa. Produsul vine insotit si de o spatula, daca preferati s-o folositi asa.
          Crema hraneste pielea in profunzime si ii reda stralucirea.
          Nu are parabeni, este non-comedogenica, hipoalergenica si are o tolerenta foarte inalta.



          Descriere oficiala:

Genereaza hidratare

          Brevetul biologic Aquagenium® genereaza o hidratare intensa, cu efect imediat si de durata:
  • Vitamina PP intareste rezistenta si impermeabilitatea pielii 
  • Extractul de seminte de mar stimuleaza aquaporinele, canalele naturale ale pielii prin care circulă apa
          Datorita emulsiei inspirate de structura epidermului, ingredientele active din brevetul Aquagenium® penetreaza pielea in profunzime in mod direct.
            Mecanismele naturale de hidratare ale pielii sunt activate pentru o stralucire intensă. Pe termen lung.

Catifelează textura pielii

            Prin indepartarea celulelor pielii si prin reducerea treptata a ingrosarii stratului cornos, acidul salicilic uniformizeaza si netezeste suprafata pielii, redandu-i stralucirea pe termen lung.
Combate imbatranirea cutanata

           Vitamina E protejeaza pielea de stresul oxidativ si previne imbatranirea cutanată.



            Produsul vine intr-un recipient tare dragalas albastru, din plastic, de 50 ml.

          Ingrediente:


           Nu uitati sa treceti in club bioderma orice cumparatura facuta de la ei, pentru ca la 4 produse cumparate primiti un produs cadou. Mai multe detalii gasiti pe pagina lor.


          Imi place #hidratareaBioderma
            Ce produse Bioderma folositi?

Comentarii

  1. Pai care sunt impresiile tale dupa folosirea cremei? Chiar ma interesa sa o cumpar dar sincer, ai scris doar informatii generale, ce scrie pe cutie/pe site.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Crema Bioderma este un rasfat pentru tenul uscat, deoarece este deosebit de hidratanta. Se absoarbe repede in piele si o lasa luminoasa si catifelata. Formula este usor parfumata si constituie o excelenta baza pentru machiaj.
      Crema hraneste pielea in profunzime si ii reda stralucirea. "

      Ștergere
    2. Ghilimelele sunt citate din text cu impresia mea, ca sa fie si mai clar specificat.

      Ștergere
  2. Bioderma face produse de calitate...chiar sunt curioasa cum sunt si cremele lor pt ca creme de la Bioderma nu am incercat pana acum
    Te pup Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare faine produsele lor! Te pup si eu!

      Ștergere
  3. Suna foarte bine, multumim pentru recomandare. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte misto. Multumesc de impresii.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bioderma sste o gama foarte buna. Aceasya crema nu am folosit-o :) .

    RăspundețiȘtergere
  6. Bioderma are produse minunate, ma tenteaza sa-mi iau aceasta crema ca si eu am tenul uscat.
    Multumim pentru review! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie îmi plac produsele lor. Cred ca o sa-ti placa.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3