unboxing #9

            Buna fetelor! Astazi va arat un colet care a venit de ceva timp! Au fost preturi foarte bune la parfumuri, in special la seturi si nu puteam sa nu profit.


           Patru seturi Black Suede Touch, fiecare compus dintr-un parfum si un deodorant roll-on, 35 lei.

            Acelasi pret pentru fiecare din ele 2 seturi Little Black Dress.



          La fel si setul Perceive.


             Anticearcanul iluminator mi-a placut chiar mai mult decat ma asteptam si isi merita cei aproximativ 20 de lei. Primerul de fata a fost 30 lei, dar e netestat chiar si pana acum.

   
             Ojele (Sheer Citrus si amped up pink) au fost 8 lei fiecare, dar nu ne-au placut si au ajuns la retur, ambele!


            Lotiunea Incandensense a fost 8 lei, iar gelul de dus 6 lei la oferta demo.




           Setul Today dupa care sunt topita doar 50 de lei.


           Setul Tu aduci zambete a fost cadou pentru minim 2 campanii in care se dadeau cumparaturi de peste 260 de lei.


             Ursuletul e 25 de lei, dar stiti ca profitul pentru produsele cu funditie roz Avon il doneaza pentru a lupta impotriva cancerului la san.


           Produsele pot fi cumparate de aici sau daca doriti sa fiti reprezentati aveti link aici
           Ce cumparaturi ati mai facut?

Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Today e unul din parfumurile mele preferate!

      Ștergere
  2. Parfumul Today il am si eu, dar e aproape pe terminate. O sa il recumpar. Ai facut ceva cumparaturi!! <3 Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ojele sunt dragute iar parfumurile am inteles ca merita

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am plasat o comanda la Ladys de curand. Am rasfoit si un catalog Avon, dar nu mi-a atras nimic atentia. xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere. :)
    Un produs nou pe care l-am luat de curand, unul pe care nu l-am folosit inca niciodata, este un sampon uscat Herbal Essences. Mi s-a terminat de curand samponul uscat Batiste, si mi-am luat unul nou. Inca nu l-am incercat, dar sa vad cum este cand il testez.

    Sa ai o saptamana frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai cumparat un produs Herbal Essences de mult timp...

      Ștergere
  6. Incandensense si setul today imi place si mie

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce ai recomanda produse Avon? Sunt de cea mai proasta calitate...mai ales gelurile de dus care îți usucă pielea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi par rău ca nu-ti priesc. Mie îmi plac. Chiar mă gândeam ca parfumuri o sa cumpăr mai mereu de la ei si produse Planet Spa.

      Ștergere
  8. Ai facut ceva cumparaturi :) Este super frumos ursuletul <3

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3