Rochie inflorata


 
                Buna fetelor. Cam ciudata vremea in ultima perioada, nu? Diminetile si serile au ajuns cam racoroase. Razele de lumina mangaiau pamantul asa ca am profitat si am iesit la niste poze. Rezultatul il aveti mai jos!



              Rochia inflorata este una din favoritele mele si inca se poarta.  Influentele romantice ne indeamna sa accentuam femininatatea noastra.


            Geanta este momentan la oferta si pe mai multe nuante.


Am purtat:
Rochie Dika
sandale Benvenuti
geanta Jadu model Roma
ceas Fossil


             V-a placut tinuta?

Comentarii

  1. ESTE SUPERBA ROCHITA ,ITI STA FOARTE BINE ,POZE REUSITE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult! Esti foarte draguta!

      Ștergere
  2. Cred ca am vazut la cineva geanta asta pe alb/crem, dar o idee mai mica. Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ai vazut ca e in mai multe nuante, dar cred ca aceeasi dimensiune.

      Ștergere
  3. Frumoasa tinuta si cred ca te simti si bine in ea pe timp de vara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca ma pricep.
    Reusita tinuta. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasa este rochita și geanta este minunata

    RăspundețiȘtergere
  6. ce draguta e rochita!
    gentuta o am si eu, pe 3 culori :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place geanta. Cred ca 4 nuante sunt, deci care iti lipseste?

      Ștergere
  7. You look stunning! I am in love with the pattern of your dress. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte draguta rochia, si geanta de asemenea.
    Sa ai o zi frumoasa! :)
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place rochita :) . Te prinde si iti da un aer copilaresc dar elegant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulumesc, cred ca eu sunt mai copilaroasa asa :-)

      Ștergere
  10. Foarte draguta rochia :)!

    http://iuliascorner.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman