Keune Vital Nutricion

               Hi pretty girls, astazi vorbim despre un sampon potrivit pentru parul uscat, deteriorat. Mai exact vorbim despre Keune vital nutrion din gama Care line.


                Samponul are o formula delicata, fiind special destinat pentru parul uscat, oferindu-i vitalitate si stralucire dupa folosire.
              Parul meu este unul destul de pretentios si pentru ca este ondulat este cu tendinta spre uscat Apelez destul de des la uleiuri pentru par dar si la produse leave in.
             Lasa  parul stralucitor si matasos la atingere. Formula foarte delicata, contine o concentratie inalta de substante hranitoare si de protectie, minerale esentiale, proteine si Provitamina B5, o combinatie revolutionara de polimeri cationici ce garanteaza un par mult mai usor de pieptanat.
            Textura samponului nutritiv este destul de lichida si are o culoare alba. 


             Lasa parul curat, asa cum promite si chiar cu un pic de volum! Iubesc senzatia de dupa! Stiti voi, senzatia aia de par curat, fresh !
             Produsul a venit intr-un recipient din plastic. Se apasa pe capac intr-o parte si este eficient in dozarea produsului. Stiu ca multe fete s-au plas ca li s-a varsat in cutia din kitul Marie Claire, dar la mine a venit intact. Despre kit am povestit mai pe larg aici.


               Imi place mult cum arata parul meu dupa ce îl folosesc! Are un pic de luciu! Este moale si placut la atingere atunci cand imi trec degetele prin el!

             Ingrediente:


             Momentan este la reducere la emag si poate fi cumparat de aici cu doar 14, 69 lei pentru 50 ml ca sa vedeti daca vi se potriveste sau cu 56 lei pentru 250 ml de aici. Pentru un sampon din gama profesionala pretul este foarte bun.
            Voi l-ati incercat? Va place?

Comentarii

  1. cred ca este bun, am incercat o masca de la ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta a fost pimul meu produs testat de la ei.

      Ștergere
  2. L-am încercat. Desi nu am păr uscat, mi-a plăcut. Am remarcat că îmi lasă părul mai fin, mai moale la atingere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am folosit acum ceva timp un șampon de la aceasta firma si mi-a plăcut. Este un șampon buncăre merita toată increderea

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am folosit samponul dar de la Keune am folosit cu ceva timp in urma un fixativ. Gama Keune stiy ca este laudata dar depinde de fiecare, de gusturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de parul fiecareia, eu am fost multumita.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman