cumparaturi Sephora iunie

            Buna frumoasele mele! Va povesteam acum ceva timp pe facebook de oferta celor de la Sephora care a fost in perioada 3-5 iunie.


             In cadrul ofertei cu ocazia a 130 de ani de BVLGARI la orice apa de parfum sau apa de toaleta Bvlgari cumparat primeai o apa de parfum Bvlgari Jasmin de 15 ml. Daca erau doua achizitionate si macar una dintre ele era de 65 de ml primeai cel mai nou parfum, Bvlgari Goldea, de 25 ml.

             Oferta a fost valabila doar in Mall Vitan. Si asta nu a fost tot. Acest eveniment a fost sarbatorit cum altfel decat cu sampanie! La intrarea in Sephora primeai un pahar de sampanie si prajituri cu betioare Bvlgari (care puteau fi mancate ).

              V-am povestit de foarte multe ori, inclusiv aici ca Omnia Amethyste este parfumul meu preferat. A aparut si in cumparaturile de aici.








           Cele doua sunt parfumurile mele preferate Bvlgari:


             Imi place Bvlgari Goldea si pot sa va spun ca este rezistent.





         Fiecare produs a fost ambalat si tiplat
.


               Sephora ofera si mostre la cumparaturile facute:


          Nici produsele The body shop nu sunt de neglijat. Au fost si oferte la The body shop:


care au facut sa apara la casa si un sorbet:

 
            Deja a fost testat, aroma de grapefruit este adorabila. In curand voi scrie despre el.

          Nota:  Cumparaturile au fost facute de sora mea si ii multumesc inca o data pentru cadoul minunat.

           Care este parfumul vostru preferat?

Comentarii

  1. Imi plac ambalajele la parfumuri. Nu le am incercat insa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Sa le folosesti cu placere!
    Mai nou am descoperit un magazin The Body Shop in oras, is foarte happy si abia astept sa ajung pe acolo :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman