Treasure of the Dessert Planet Spa

          Curatarea tenului este foarte importanta in rutina de ingrijire a tenului. Tenul trebuie sa fie impecabil inainte de hidratare. Pentru aceasta eu folosesc Treasure of the Dessert din gama Planet Spa de la Avon.


          M-am inteles excelent cu acest produs. Eu mi-am simtit tenul foarte curat dupa fiecare utilizare, nu mi-a blocat porii si a devenit preferatul meu foarte repede. Face si o mica exfoliere a tenului, fara insa a-l zgaria.



           Dozarea este ok, apasati pe tub si iese suficient produsul pentru ten si gat. Orificiul este unul care ma ajuta sa pun exact atat produs cat imi trebuie. Produsul este delicat cu pielea. Dupa spalatare, nu imi simt tenul uscat. Nu o usuca, nu simt ca ma „strange” pielea, ci o lasa extrem de fina.

            Nu face multa spuma in contactul cu apa, ci mai degraba se intinde si curata bine, dupa care se clateste.
           Desi prezinta particule exfoliante, textura este fina, cremoasa, emolienta. Consistenta este densa.


          Mirosul sau este foarte discret, nu se pastreaza deloc pe piele dupa clatire.
           Produsul se consuma greu.

           Ingrediente:


          Voi ce produse pentru curatarea tenului folositi?

Comentarii

  1. În primul rand, folosesc săpunul solid și apa, sunt sfinte pentru mine. Cateodată mai folosesc și un gomaj, fie că-l iau din comerț, fie că-l creez în casă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am remarcat ca sapunul fie el si Dove imi da senzatia de piele care strange. Nu vreau sa scap de tot de uleiurile secretate natural de pielea mea.

      Ștergere
  2. La mine este foarte greu. Am un ten foarte uscat si sensibil :)
    Nu prea ma impac cu apele micelare ci mai degraba cu lapte demachaint. Dar si aici este foarte dificil pentru ca greu gasesc unul care sa se plieze pe tenul meu. Laptele de la Avene pentru roseata pana acum mi-a priit foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am incercat laptele de la Avene. Cred ca am un singur produs de la ei, daca nu il confund, pentru puncte negre si sunt multimita de el.

      Ștergere
  3. eu cu apa micelara ma inteleg perfect, si cu apa de trandafiri...sapun nu am pus pe fata de mult, face ravagii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place apa micelara, dar o folosesc strict pentru indepartarea machiajului. Gelul de curatare este pentru zilele in care nu ma machez.

      Ștergere
  4. Suna bine, l-as incerca si eu. Multumim pentru review! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi asum meritele pt descoperirea acestui produs. Ai spus că vrei ceva care să nu îți usuce pielea si fiindcă îl incercasem m-am gândit să ți-l recomand că e posibil să îți placă. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am unul de la Yves Rocher, Pure Camille, l-am primit de la sora mea. Imi place mult, se simte placut pe fata. Nu stiu sigur daca se mai gaseste, acesta e destul de vechi :)) Tubul e mare si trece greu (deci tine mult), si din pacate nu folosesc atat de des precum mi-as dori.
    O zi frumoasa, te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman