favoritele lunii mai

           Inceputul de luna inseamna si postarea cu produsele preferate, iar in mai am experimentat mai mult, asa ca am sa va arat o multime de noutati.


           La capitolul ingrijirea parului uleiul de la Nuxe mi-a revitalizat parul, fara a-l ingrasa. Am povestit despre el mai pe larg aici.
          O alta noutata  este crema leave in de la Loncolor. Urmeaza un review. Mi-a placut textura de crema si hidratarea pe care i-a oferit-o firului de par.
           Un sampon pe care l-ati mai vazut la mine pe blog este cel de la Dove. Este imbogatit cu ulei de argan. A curatat eficient. Am scris mai multe despre el aici.


            Un gel de dus demn de acest top este cel cu ulei de argan de la Dove.  Despre el puteti citi mai multe aici. L-am cumparat din Germania, iar textura lui este de vis.
           Un deodorant eficient si care nu lasa urme albe este cel de la Lady Speed Stick. Daca vreti sa cititi review-ul intrati aici
            Uleiul de la Nuxe a fost un ulei bun la toate. A intrat si repede in piele. Nu am plangeri la adresa lui.
            Produsele de la Planet Spa sunt printre favoritele mele. Crema cu ulei de masline este hidratanta, lasa pielea fina si intra repede in piele. Un review detaliat gasiti aici.


           Vedeta lunii este rimelul de la Lambre. Este un negru intens, evidentiaza foarte bine ochii, ofera alungire si mi-a placut rezultatul, pe care puteti sa-l vedeti aici.


          Printre alte produse de machiaj care mi-au facut cu ochiul in luna ce tocmai s-a incheiat este apa micelara de la Vichy cu apa termala. Lasa o piele catifelata si curata impecabil. Mai multe aici.
          Fondul de ten de la Max Factor eu l-am folosit ca anticearcan. Este si mai inchis decat nuanta mea si am fost tare multumita de rezultat.
          Din trusa de la Too Faced eu am folosit in special o pudra si aceasta pentru zona ochilor. Mi-a placut ca nu a lasat un aspect prafos! Intentinez totusi sa fac un review paletei, deci stati pe aproape.
          O crema foarte ieftina, dar care face ce promite a fost cea de la Cien. Review-ul il gasiti aici.



            O carte care mi-a placut mult este Mostenirea Boleyn, mai multe intr-o recenzie viitoare.


              Printre filme va recomand un film romantic The choice (2016).


           Nu am citit cartea (sau  cel putin nu inca), dar filmul mi-a placut si vi-l recomand: Portretul unei doamne (1996)


           Un thriller cu final total neasteptata fost Wild Things (1998). Sper sa fie si pe placul vostru. Este intr-adevar si putin tras de par in unele secvente, dar cred ca merita vizionat.


           Ultima recomadare merge catre Ratter (2016), un film care ne arata cat de mult rau poate sa faca internetul in ziua de azi.


            Voi ce descoperiri si recomandari aveti?
             Va urez un sfarsit de saptamana cat mai placut!

Comentarii

  1. Astept recenzia la cartea "Mostenirea Boleyn" ai ma intereseaza filmul The Choice :)
    Frumoase produse.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti o romantica! Vezi cum te prind? :-)

      Ștergere
    2. Sunt o romantica :). Am sa caut online filmul. Poate chiar astazi :)

      Ștergere
  2. La filme romantice inainte :)) o sa ma uit la filmul recomandat de tine, numai bine a picat postarea ta pt ca mereu sunt in pana de idei.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai știu de când nu am mai văzut un film :), despre produse hmm...ma tot gândesc care s-au remarcat luna trecuta și nu îmi vine niciuna în minte ;)
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In fiecare luna descoper ceva nou care sa-mi placa!

      Ștergere
  4. Multumim pentru recomandari , m-ai facut curioasa cu filmul Ratter , pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faine produsele. :) Vad ca multe din favoritele tale sunt de la Dove, si mie imi plac produsele de ingrjire Dove, folosesc acum sapun solid Dove (pe care de altfel il am in baie tot timpul), gel de dus cu hibiscus si alune, deodorant solid, si tocmai mi-am luat dar inca n-am inceput sa le folosesc sampon si balsam de par Dove.

    Sa ai si tu un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am incercat nimic din lista ta, dar am notat samponul de la Dove.

    RăspundețiȘtergere
  7. Woow, filme noi pe lista :D Chiar nu mai stiam la ce sa ma mai uit. Ador tot ce e Dove, desi am luat o pauza acum.. dar mereu am considerat ca gelurile lor de dus sunt cele mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. Îți vine să crezi că n-am văzut ultimul film?
    Si mie îmi place uleiul Nuxe, în ultima vreme îmi plac mult uleiurile. 😁
    Si gelurile Dove îmi plac si apa micelara o am si eu. Rimelul nu l-am testat încă.
    Te pup, strumfita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante