Crema pentru maini Loncolor Ultra

          Crema pentru maini cu glicerina de la Loncolor  este un produs care chiar face ceea ce promite. Este usoara si este foarte hidratanta. Este foarte utila si pentru maini foarte uscate.


            Dupa utilizare pielea este moale si catifelata. Mirosul este extrem de discret. Textura este foarte cremoasa, cum sunt balsamurile de par leave in. Dozarea este eficienta, nu iese mai mult produs decat este nevoie.


          Intra foarte repee in piele, fara sa lase niciun fitru gras. Are efect de lunga durata, nu simt nevoie sa o reaplic imediat ce ma spal pe maini. Eu o tin la birou si imediat dupa utilizare ma pot pune pe treaba. Nu pateaza obiectele cu care intra in contact.


           Descriere oficiala:
           Crema pentru maini Loncolor Ultra - cu glicerina - este destinata ingrijirii intensive si protectiei impotriva actiunii agresive a diversilor factori externi (frig, vant, detergenti etc.), care provoaca imbatranirea prematura a pielii. Crema pentru maini Loncolor Ultra contine factori de hidratare, emolienti si esteri naturali cu efect nutritiv, protector si de ingrijire a pielii.

           Utilizare:
           Aplicata zilnic, dupa fiecare spalare a mainilor, crema se absoarbe rapid si catifeleaza pielea, care devine neteda, supla si placut parfumata.

             Ambalajul este practic si usor de folosit. Recipientul in care vine este din plastic si nu trebuie sa va chinuiti s-o deshideti.
          Poate fi folosita si in anotimpul rece.
           150 ml pentru aproximativ 8 lei.

           Ingrediente:


            Voi ce creme de maini ati mai descoperit? Aceasta este una dintre favoritele mele si va recomand si voua s-o incercati.

Comentarii

  1. Eu folosesc momentan o crema de maini pentru mainile foarte uscate de la Blanchette B si mai am acasa crema de maini nutritiva tot de la Loncolor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am testat nici un produs Blanchette, dar sunt curioasa.

      Ștergere
  2. eu o am pe cea cu ulei de struguri si imi place foarte mult :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte bune cremele de la Loncolor, chiar neasteptat de bune.

      Ștergere
  3. Am avut-o si eu si chiar mi-a placut , pupici 😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am folosit o :) pana acum.
    Mult timp am folosit crema de la Yves Rocher iar in prezent am o crema Leganza de lavanda care imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim de review, suna foarte bine. :)
    Sa ai un weekend grozav!

    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am încercat-o încă, dar sper în curând.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incercat-o si eu si a fost chiar ok.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman