Unboxing #5

           Cateva comenzi au sosit, dar am ramas in urma cu prezentarea lor. Urmeaza o postare mai lunga, a fost destul de incarcata aceasta cutie.


           In postarea de azi avem foarte multe oje, luate la un pret promotional, de 8 lei. Pe unele nu le-am testat inca. Dintre cele noi cel mai mult imi place desire, pe care o am ca manichiura chiar in acest moment. Cele rosii sunt recumparate, deci stiu clar ca imi plac mult, la fel si lacul de unghii.


          Cateva rujuri si-au facut si ele aparitia in comanda:




           Un ser Anew Essential (30 ml) pe care abia astept sa-l testez si un sampon Advance Tehnique care o ajuta pe sora mea sa nu faca matreata.


           Black Suede Touch si Full Speed sunt unele dintre parfumurile mele favorite pentru barbati.



           Si 3 parfumuri pentru noi fetele: Pur Blanca, Premiere Luxe cu un mini spray de 10 ml si Luck, care a venit cu o lotiune de corp.




             Produsele Planet Spa imi plac foarte mult. Din punctul meu de vedere este una dintre cele mai bune game ale lor.

           Urmeaza la testat si crema de maini. Imi place noul ambalaj. L-am remarcat la multe alte creme mult mai scumpe si il gasesc util. Este de 30 ml, foarte potrivit pentru a fi purtat in geanta. Avem si un spumant de baie, momentan si el netestat.


           Din gama Planet Spa si 2 cleansere si-au gasit drum. Urmeaza si ele la testat. Nu vreau sa le incep pe toate si vreau sa am o parere clara despre fiecare in parte. Mai multe intr-o postare tip review.

           Avem si cateva masti in cutie:


         Un alt spumant de baie si o crema de corp Dazzling Moments completeaza comanda:


             Ultimele produse, dar nu cele din urma, un gel de dus care miroase absolut superb si o geanta:


      
          Produsele pot fi gasite aici.
          Voi ce produse v-ati mai achizitionat?

Comentarii

  1. Wow. ce de produse :) . Dar mai ales oje. Sa inteleg ca esti impatimita :) . Imi place poseta :)
    Sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamanal imi fac manichiura. Desire imi place chiar mult de tot!

      Ștergere
  2. Sunt o gramada!! Fain! Sa te bucuri de toate produsele noi :) Despre Planet Spa am auzit si eu de pe la alte bloggerite si am auzit numai de bine, chiar sunt curioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar acum folosesc un exfoliant de la Planet Spa care este extraordinar!

      Ștergere
  3. Wow ai avut o comanda destul de mare nu gluma , imi plac mult nuantele de nude de la oje , eu de cand sunt consultanta Oriflame nu prea am mai dat comenzi Avon , as fi curioasa sa incerc totusi un ruj din gama lor mata dar parca totusi am cam multe deci mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce comandă mare și faină! Să te bucuri și să îți priască toate!

    Și eu mi-am comandat recent câte ceva de la AVON. Gama Planet Spa îmi place și mie mult - mi se par profi și eficiente produsele.
    https://beautybazar.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador gama planet spa, ar trebui sa pun si eu o comanda cu cateva produse care s-au terminat deja

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le porti si sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu astept o oja, una roz :).

    iar gelul ala de la senses este unul dintre favoritele mele :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3