Toate drumurile duc la Roma #2

          Va arat in sfarsit si celelalte produse cosmetice cumparate si nu numai. Prima parte o gasiti aici.

          Faptul ca imi plac lotiunile micelare nu cred ca mai este de mult un secret pentru voi. Pe cea de la Vichy am inceput s-o folosesc de curand si ma declar foarte multumita de ea. Review in curand! Pe cea de la La Roche-Posay nu am incercat-o inca. Cinci euro au fost fiecare, le-am luat de la o farmacie, foarte aproape de locul in care am stat. Despre gelul de la Vichy sora mea mi-a spus ca "urla" blogosfera de pareri bune asa ca l-am inhatat. Momentan este inca netestat.
           Uleiul de par de la Maximo v-am spus ca a fost printre primele produse testate si mi-a placut mult. L-am cumparat dintr-un supermarket si sper curand sa-i scriu si review-ul ca il merita!
          Mai avem un gel de la Avene pentru barbati si o alta apa micelara.


          De la Bottega Verde am cumparat cateva parfumuri de fapt sora mea mai mult :-) Din poza urmatoare numai parfumul in dublu exemplar imi apartine, dar cum am o sora tare draguta ma voi infrupta din toate si voi reveni cu impresii. Un parfum Gardenia Reale, un ulei de corp cu vanilie neagra Vaniglia Nera si un ruj de nuanta roz deschis.






         Magnolia Nera mi-a placut cum miroase si mai ales ambalajul, de carte. Imi amintesc ca la vama cand m-au controlat in geanta au crezut probabil ca e altceva in locul parfumului si mi-au cerut sa-l si scot!




         Am primit si cateva mostre. Frumos e ca ne-au dat si in dublu exemplar:


         Cele de mai jos sunt primele produse cumparate de sora mea: o crema de fata, un gel de la Nivea pentru barbati si un balsam de buze.


            Si ceva lenjerie fara cusaturi de la Intimisssimi.


           Cu postarea aceasta ne-am linistit in ce priveste cosmeticele. Urmeaza hainutele! Va spun doar ca din cauza hainei de blana cei de la vama au crezut ca sunt probabil vreo mafioata si m-au testat usor pe haine si mana de droguri.


         Va place ceva din cumparaturile noastre?

Comentarii

  1. Multumesc, si tu esti foarte draguta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt super. Sa le folosesti cu placere. Si traiasca surioara....nu mi-o imprumuti si mie??? ;)
    Deci acum esti suspecta si de "treburi cu draguri"..... :) super tare
    Scuze dar nu ma pot abtine. M-a busit rasul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum e funny, atunci nu era! Ca sa adaug il tot intreba pe cel caruia ii aparea pe ecran ce e in troler daca sigur nu e ceva acolo?

      Ștergere
  3. Ce de produse , am auzit multe lucruri despre Botega verde , dar n am incercat nimic .

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere. :)
    Un weekend frumos iti doresc!
    Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere! E grozav magazinul Intimissimi! :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3