Rose Elixir Oriflame

          Buna dimineata frumoasele mele cititoare! Cum va pregatiti pentru weekend?
          Am tot vorbit despre produse de machiaj, dar nu si despre colorarea buzelor! Avem o varietate de texturi: rujuri cremoase, lip glossuri,  lipstain-uri, creioane de buze.



         Rose Elixir de la Oriflame este un ruj cu textura cremoasa si hidratanta si un finish semi-lucios.

         Are o nuanta naturala,  interesanta de roz care se potriveste cu un machiaj mai intens al ochilor.
         Rezista bine pe bune, daca nu mancati sau beti, caz in care trebuie reaplicat.
         Nu usuca buzele.


        Ambalajul este dragut, elegant si incape in portfard.
        Voi ce rujuri folositi in ultima perioada?

Comentarii

  1. In momentul de fata eu folosesc un ruj de la Yves Rocher. De la ei am si un gloss. Pentru ca imi machiez ochii mai rar, folosesc rujuri mai vii. Intr-adevar cand ochii sunt machiati buzele trebuie sa fie mai naturale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea folosesc rujuri, prefer sa-mi accentuez ochii! Dar rujurile mai soft si mai ales glosurile sunt pe gustul meu!

      Ștergere
  2. este chiar dragut, imi place cum arata pe buze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant , momentan am destule rujuri .

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi plac rujurile. ☺
    Ce buze frumoase ai...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3