Lovebird - Bijuterii de suflet

           Toti ne dorim sa oferim cadouri inspirate pentru persoanele importante din viata noastra, sa-i vedem bucurosi! Cand plec la cumparaturi mereu ma gandesc sa aleg ceva special, care sa fie pe placul persoanei care-l primeste si mai ales sa nu-mi dea cu el in cap!
           Ce puteti oferii celor dragi care sunt ca niste bijuterii decat niste bijuterii personalizate!
            Tot cautand pe internet am dat peste  http://www.lovebird.ro/bijuterii-personalizate.html care au o multime de produse interesante si ne ajuta sa nu dam gres.


              Lantisoarele cu nume sunt la mare cautare de la aparitia episodului "An american girl in Paris" din Sex and the City. Din cauza ploii, in Paris, la intrarea intr-un magazin Carrie aluneca si toate lucrurile din geanta ii cad.  Ii povesteste lui Aleksandr intamplarea si atunci remarca ca nu-si mai gaseste lantisorul Carrie, nepretuit, pe care-l avea dintotdeauna. Acesta ii face cadou un alt colier, mult mai scump, dar fara nume.
            Apoi intamplator Carrie descopera in gaura unei genti lantisorul pe care il crezuse pierdut si-si aminteste de tot ce o lega de New York si decide sa se intoarca acasa.
            Bijuteriile personalizate sunt de neinlocuit, mult mai pretioase chiar si decat unele mai scumpe!


          Intuiti deci alegerea mea: un colier "cu personalitate" cu numele meu:


            LoveBird te ajuta sa porti mereu cu tine numele persoanei iubite. Fie sub forma de colier, fie sub forma de bratara, sau cu numele voastre: http://www.lovebird.ro/bijuterii-bratari.html.
          Un model care mi-a atras atentia este cel cu initialele cuplului si o inima in mijloc. Imi place ca la cerere se pot face si mici modificari.
 

           Pe site gasiti si cercei, coliere, inele si chiar verighete si marturii.
           Voua ce va face cu ochiul de pe site?

Comentarii

  1. Interesant. Nu stiam de acest site. Am vazut ca unele bijuterii sunt dragute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot la colierul lui Carrie m-am gandit si eu cand am auzit de acest site :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar cand am vazut coliere personalizate. Imi place mult si filmul!

      Ștergere
  3. Foarte frumoase, imi plac si mie acest tip de bijuterii. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce drăguț e cel cu Cristina...
    Îmi place Carrie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante