Long lash rimel Lambre

           Buna dimineata fetelor! Rimelul de la Lambre este ultimul produs care isi gaseste locul in trusa mea de machiaj!


             Imi place periuta care are  peri scurti pentru toate genele, atat pentru cele mici din capat, cat si pentru cele lungi;. Practic, genele sunt reconstruite de la radacina, imbracate intr-un strat intens de negru intens. Ceea ce apreciez este ca nu imi lipeste genele, nu le incarca excesiv desi nu am incercat mai multe straturi.


           Peria este flezibila si intinde bine produsul  pe gene de la radacina la varf.
           Ar mai fii de precizat faptul ca nu "intepeneste genele" nu le face rigide, nu le intareste inestetic.Le lasa destul de natural flexibile, netede la atingere.
            Nu se intinde, nu curge. Desi este un rimel pentru alungirea genelor ofera si volum.


            Descriere oficiala:
            Rimelul este asemanator rochiei negre din lumea cosmeticelor: arata extraordinar, ofera expresivitate, aduce un mister şi ofera stil. Datorita rimelului bun LAMBRE genele dvs. vor deveni fermecatoare, voluminoase si lungi, realizand o privire patrunzatoare.
          Peria: de silicon curbata.


            Este intens pigmentata si nu incarca genele.


         Poate fi cumparat de aici la un pret de 26, 5 pentru 9 g. Nu uitati ca aveti un banner pe blog care va ofera 30% reducere la toate produsele Lambre, indiferent daca sunt la reducere sau nu.

         Ingrediente:


          Am incercat mai multe produse de la Lambre: un fond de ten despre care am scris aici, un unt de corp aici.

            Voi ce rimel folositi?

Comentarii

  1. Imi place cum ti-au iesit genele dupa ce le-ai dat cu rimel :). Daca as folosi rimel atunci as fi tentata sa il iau. Pretul este acceptabil :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place! Rimelul e cel mai des produs de machiaj folosit de mine.

      Ștergere
  2. Eu deocamdata folosesc Sexy Pulp de la Yves Rocher. Folosesc rimmel destul de des :)
    Iti sta tare bine in poze, gene lungi si frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! L-am folosit si pe acela si mi-a placut!

      Ștergere
  3. Multumesc tare mult! L-am folosit si eu si pe acela si mi-a placut tare mult! Are si un review pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu folosesc acum l'Oreal Telescopic, e destul de bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie cele de la L'Oreal nu-mi priesc. Nu stiu de ce, dar arata extrem de slab pe genele mele. Le ofera doar alungire si nici aia prea multa.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman