favoritele lunii aprilie

           Hello dolls! Este timpul pentru o noua postare cu favorite lunii. In luna aprilie am experimentat mai mult asa ca am sa va arat o multime de noutati.


           Despre crema de la Anian v-am povestit aici. Lasa o piele fina, catifelata si intra repede in piele.
           Uleiul de la Nuxe mi-a placut atat pentru ten, cat si pentru corp si par. Acum cand va incepe sa se incalzesca afara nu am sa-l mai folosesc asa des decat pentru par. De altfel cel mai mult mi-a placut cum imi face parul. Review-ul sper sa vina curand, mai ales ca l-ati cerut. 



        La capitolul machiaj avem alte noutati!
        Rimelul de la Lambre imi place. Nu incarca genele, da volum si nu se faramiteaza.
       Tusul de ochi de la Oriflame este usor de aplicat, este un negru intens si nu am avut probleme cu el. Ii voi face un review curand.
        Despre pudra de la Flormar v-am scris in mai multe randuri.  Imi place mult, dar eu il folosesc ca iluminator. Din cate am remarcat acum are un alt design. Review-ul complet il gasiti aici.



         Vedeta lunii este fondul de ten de la Lambre despre care am scris aici. Ofera un aspect natural tenului, nu-l incarca, dar acopera micile imperfectiuni.


         Despre tratamentul cu acid hialuronic, colagen si keratina puteti citi aici. Il folosesc de aproximativ o luna si am consumat foarte putin din el. Hraneste parul si nu-l incarca.



          In luna ce tocmai a trecut am descoperit si un exfoliant foarte bun de la Planet Spa, despre care sper sa scriu curand.
         Tot din aceeasi gama mi-a placut si crema de corp cu masline.
         Doua parfumuri care nu sunt noutati deloc sunt Tresselle si Heart de la Avon.


          Un film care intra in topul meu de filme care trebuie vazute este After the wedding (2006)


        Va recomand si Miracles from heaven (2016) , care este dupa un caz real. Foarte emotionant film!
Merita sa-l vizionati!


      Desi este un film mai pentru adolescenti am ras la Confession of a shopaholic si vi-l recomand!
 


Voi ce recomandari aveti? Sunt tare curioasa sa stiu daca va place After the wedding!

Comentarii

  1. Ma intereseaza filmele vazute de tine. Poate ar trebui sa ne spui pe scurt despre ce este vorba :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa tin cont de recomandarea ta! Ti-l recomand in special pe After the wedding care este despre cat de mult pot iubi unii oameni chiar si daca nu este copilul lui! Are si o nominalizare la Oscar si alte 2 premii!

      Ștergere
  2. uleiul de la Nuxe ma tenteaza de ceva timp sa il cumpar, am auzit o gramada de lucruri bune despre el

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-i fac un review curand ca il merita!

      Ștergere
  3. Am si eu nevoie de un tus de ochi bun. Am sa il incerc si eu pe cel de la Oriflame. Mi-am luat ceva din DM de la she. Se aplica usor dar ma cam dor ochii de la el

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu am incercat nici un tus din DM.

      Ștergere
  4. Zilele trecute m-am uitat la cateva filme japoneze, dar chiar vroiam sa schimb putin si n-aveam idei, asa ca multumesc!! Sunt curioasa :)
    Confessions of a Shopaholic l-am vazut si eu si mi-a placut. Comediile de genul merg bine oricand :))
    Te pup"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Sunt curioasa de parerea ta! Primul cred ca va fi pe placul majoritatii! Te pup si eu!

      Ștergere
  5. Mă tentează foarte tare produsele Anian. Le-am văzut tare lăudate în blogosferă :)
    Până atunci, te invit să descoperi ce am folosit eu!
    https://beautybazar.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut si eu filmul ala Confessions of a Shopaholic, dar nu e neaparat pentru adolescenti, e pentru toate varstele.
    E un film bunicel, dar ce nu mi-a placut este ca scenariul s-a indepartat foarte mult de la cartea cu acelasi titlu din care este inspirat filmul, "Confessions of a Shopaholic" de Sophie Kinsella. Cartea si filmul au foarte putin in comun, aproape nimic, si n-am regasit aproape nimic in film din eroina cartii.

    Un weekend minunat iti doresc!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat de carte intamplator, dar nu am citit-o!
      Un weekend minunat si tie!
      Pup!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Unele parfumuri de la ei imi plac tare mult!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman