deodorant Lady Speed Stick Invisible

          Deodorantul este un produs pe care il folosim zilnic, de accea este important sa folosim produse eficiente si accesibile ca pret. In ultima perioada am folosit un deodorant de la Lady Speed Stick.


          L-ati vazut in cadrul cumparaturilor din DM prezentate aici.
          Nu albeste hainele. Nu pateaza si nu lasa urme inestetice.

           Ma protejeaza atat cat am nevoie impotriva transpiratiei, imi pastreaza pielea curata si uscata, nu ma irita si are un miros proaspat care imi place.

           Mirosul persista o perioada scurta de timp, ceea ce imi place ca nu interfereaza cu parfumul!


          Descriere oficiala:
          Deodorantul antiperspirant Lady Speed Stick 24/7 Invisible ofera protectie eficienta 24 de ore impotriva transpiratiei si mirosului neplacut. Ajuta la prevenirea urmelor albe dupa aplicare.
          Pulverizeaza pentru o explozie de prospetime!

            Ambalajul este foarte dragalas, de 150 ml, din plastic, de culoare mov.



           Ingrediente:


             In concluzie il recomand daca aveti nevoie de un deodorant bun, la un pret acceptabil, care nu blocheaza porii si lasa pielea sa respire.

         Voi ce deodorante ati mai descoperit?

Comentarii

  1. Nu am incercat deodorantul acesta insa am avut stick-ul si nu m-am impacat cu el. Acum depinde de pielea fiecaruia/fiecareia dintre noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu inca folosesc Lady Speed Stick, mereu l-am adorat, insa doar stick-ul. Nu m-am impacat nici cu spray-urile nici cu cele lichide.
    La Lady Speed Stick imi place mirosul si faptul ca intr-adevar ma protejeaza cat am nevoie; doar ca imi pateaza anumite haine cu timpul. Ma tot gandesc sa schimb, mai am un Dove neinceput.. dar recunosc ca mi-ar fi greu sa renunt la Lady :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si Dove si Lady si imi plac si spray-urile de corp de la Avon.

      Ștergere
  3. Am avut si eu varianta cu aloe, dar nu mi-a placut deloc. O sa ii dau o sansa si acestuia, sa vad daca e ok.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman