Cien Q10

        Stiai ca scaderea cantitatii de Q10 duce la scaderea productiei de colagen si elastina, iar ca rezultat pielea imbatraneste?  Crema anti-rid de la Cien, este noua mea descoperire in materie de ingrijirea tenului. Probabil, in ciuda pretului, este una dintre cele mai bune creme pe care le-am incercat pana acuma. Ofera tot ceea ce am nevoie: o hidratare intensa fara sa imi lase tenul gras si fara sa imi blocheze porii.


            Textura produsului este fina, iar rezultatul este o piele mai catifelata.



         Descriere oficiala:
         Cu toate ca ridurile sunt un fenomen inevitabil, crema de zi si de noapte Cien ajuta pielea sa isi recapete fermitatea si elasticitatea, ca sa te simti tanara. Crema anti-rid cu Q10 hidrateaza si patrunde rapid in piele pentru o protectte optima impotriva agresiunilor externe. Datorita coenzimei Q10 si acidului hialuronic, aceasta reduce aparitia unor  noi riduri prin favorizarea sistemului regenerant al celulelor bazale ale pielii. Vitamina E  va proteja pielea impotriva imbatranirii premature si ii va reda stralucirea si fermitatea.

           O  foarte buna baza pentru machiaj, hidrateaza eficient, intra repede in piele si o lasa moale, catifelata. Nu ma asteptam sa fiu asa de incantata de aceasta crema, din cauza pretului!
         Cremele pot  fi achizitionate din magazinele Lidl la 10 lei fiecare.

         Ambalajul este din sticla, iar crema de noapte are cofeina si este mai hidratanta!


         Ingrediente:




          Conform unui test specializat realizat in 2014 in Italia, Cien este cea mai eficienta crema anti-rid, in comparatie cu alte 14 creme de marca din categoria cremelor hidratante si cremelor antirid care au facut obiectul testarii. Cele 15 creme au fost testate pe un esantion de 1021 de femei, care s-au supus testarilor timp de o luna. Au fost masurate prin analize de laborator specifice, capacitatea de hidratare si eficacitatea anti-rid.  In urma ambelor analize, Cien a iesit cu un punctaj superior, reusind astfel sa iasa pe primul loc in topul cremelor supuse acestei testari.

           Consumatoarele multumite nu au intarziat sa se pronunte nici in Franta. In 2015, crema Cien antirid cu Q10 a primit recunoasterea “Les Victoires de la Beauté”. Cremele au fost testate si aprobate de catre un juriu format exclusiv din consumatoare. Acestea au inclus crema in rutina lor zilnica si fara sa stie despre ce brand era vorba s-au declarat multumite de calitatea sa.

            Crema Cien Q10 Antirid de zi, marcA proprie Lidl, a fost desemnata ca fiind cea mai buna crema pentru combaterea ridurilor, conform studiului efectuat de Organizatia consumatorilor si utilizatorilor din Spania.


          Voi ati incercat-o?
          O saptamana minunata va doresc!

Comentarii

  1. inca nu am incercat nimic de la Cien!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pus de mult ochii de crema aceasta de zi, ca să i-o cumpăr lui mami. Anul acesta sigur ajunge pe mâinile mele! :))
    https://beautybazar.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte faina, cred ac ii va placea!

      Ștergere
  3. M-am gandit si eu sa o cumpar si tot lipsa SPF-ului ma impiedica sa o fac. Dar o sa iau totusi crema de noapte sa vad cum e.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, nu are, dar in rest e mai buna ca multe!

      Ștergere
  4. Nu am folosit o pana acum. Pacat ca nu are SPF. Oricum este o surpriza privind raportul calitate/pret. Nu ma asteptam sa fie atat de buna. Eu nu folosesc creme antirid :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a fost o surpriza placuta. Eu am 28 de ani si mai folosesc creme sau seruri anti rid, nu zilnic, dar folosesc!

      Ștergere
  5. Hello there! I like your blog so I just followed on GFC #28!
    Please stop by my blog & support back, I'd love for us to keep in touch!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu n-am incercat produse din aceasta linie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercat, mai ales la ce pret mic au!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3