Sumptuous Extreme Estée Lauder

       V-am povestit de atatea ori ca as alege oricand un rimel de la Maybelline sau Max Factor in detrimentrul cel scumpe, dar un rimel Estée Lauder m-a surprins extrem de placut.
          Rimelul a fost primit cadou la simpla vizita in Sephora si vi l-am aratat aici, dar abia acum i-a venit randul la testare.


rimel

        Sumptuous Extreme are o perie extrem de interesanta si reuseste sa prinda toate genele, pana si pe cele mici, iar asta imi place la nebunie. Este rimelul perfect pentru alungire si definire. Separa genele, de defineste si le alungeste si oricate straturi nu lipeste genele si nu le incarca, nici macar atunci cand sunt la inceputul produsului.

rimel

        Nu se imprima pe ploape, nu se faramiteaza, dar din pacate nici prea mult volum nu ii da. Este un rimel discret, nu iese foarte tare in evidenta, in special din cauza ca nu da volum genelor. Este un rimel perfect de zi, are un efect natural.

Sumptuous Extreme Estée Lauder

        Periuta este dreapta si mai mica pentru ca al meu produs este mini-size, dar acest lucru nu ingreuneaza utilizarea lui. Periuta este usor de folosita, fara sa ne murdarim. Daca ar fi sa aleg o expresie potrivita pentru el aceasta ar fi: extreme lash.


Estée Lauder


rimel

          Nu este primul produs Estee Lauder incercat de mine. Mi-a placut si v-am povestit asta aici despre demachiantul Estée Lauder Vérité.
        L-ati incercat? V-a placut?

Comentarii

  1. Mie mi-a placut si sigur il voi cumpara din nou, dar tot in varianta mini. Defapt, in ultima perioada, doar variante mici am la toate rimelurile folosite :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu folosesc rimel. Asa ca nu as da bani .

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta a fost primul rimel pe care ochii mei l-au suportat fara probleme :) I love it! L-am avut in varianta mini si acum il am si full size.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman