Lambre make-up fond de ten

          L-am folosit de ceva timp si am spus ca trebuie sa ma pun pe treaba si sa va povestesc despre el. Vorbim despre un fond de ten lichid de la Lambre.


       Se intinde foarte bine pe ten si arata natural. Are o textura placuta si este usor de aplicat. Nu incarca si ofera pielii o luminozitatea aparte.


         Descriere oficiala:
         Un fond de ten ce matifiaza extraordinar tenul pentru intreaga zi, ca rezultat pielea devine neteda, fara imperfectiuni şi luciu. Fondul de ten detine o textura fina si usoara datorita microgranulelor SPHERICA, se muleaza dupa culoarea tenului, facand-o mata, fina si catifelata.

        Uniformizeaza fara probleme si se adapteaza pe mai multe nuante ale tenului.


        Rezista bine de-a lungul zilei pe ten si nu lasa pielea sa lucesca. Lasa o piele fina si catifelata.
        Are si pompita, pentru dozarea eficienta a produsului.

        Ingrediente:


        Mi-a placut totul la el. Este preferatul meu in acest moment si cu greu ma indur sa incerc si altceva. Il gasiti aici. Nu uitati ca aveti un banner pe blog care va ofera 30% reducere la toate produsele Lambre, indiferent daca sunt la reducere sau nu.



        Eu il aplic cu pensula, dar poate fi aplicat si cu bureteii (de preferat umeziti ca sa nu risipiti inutil produs) sau cu beauty blendere.
       Despre Lambre am mai scris aici.
       Care este fondul vostru de ten preferat?

Comentarii

  1. Nu am folosit aceasta gama, sincer nici nu as sti de unde sa il iau. Nu am un fond de ten favorit. Am un ten foarte uscat si sensibil desi sunt mai sceptica cand vine vorba de produse de machiaj. Si, sincer nici nu as da bani mult pe un fond de ten: max 50 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris mai sus unde poate fi gasit este 40 de lei.

      Ștergere
  2. Off topic. De cat timp ai gardul din bete de bambus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-)))
      Nu imi apartine si personal nu as opta pentru el.

      Ștergere
  3. Eu folosesc doar bb cream sau cc si acelea f rar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu folosesc foarte des fond de ten.

      Ștergere
  4. Nu l-am incercat, dar dupa review-ul asta parca m-ar tenta ideea. Personal, mi se pare ca Affinitone de la Maybelline este cel mai bun fdt, raport calitate pret f OK, nuante adaptabile, textura potrivita pentru orice tip de ten :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercat! E foarte bun! Se adapteaza nuantei tenului!

      Ștergere
  5. Din păcate in loc sa aprob comentariu tău l-am sters. Iti las totusi răspunsul aici: Eu am un ten normal spre mixt si a fost ideal. Nu s-a vazut ca o masca pe ten, s-a mulat pe culoarea tenului meu, daca mă pot exprima asa. Ti-l recomand! Cred ca vei fi mutumita!😉

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman