GLAMOUR Day 2016

          Anul trecut va povesteam aici despre cumparaturile facute de Glamour Day. Anul acesta, sambata, a fost un alt eveniment Glamour Day.

reviste cu cadouri
        Desi initial nu aveam de gand sa cumparam prea multe in afara de niste parfumuri de la Marionnaud. Pana la urma am amanat-o, pentru ca o singura data pe card puteti adauga o reducere de 7% daca instalati aplicatia Marionnaud pe smarphone-urile voastre. Din pacate aceasta aplicatie nu merge pe toate smartphone-urile.

Glamour Day


        Daca am amanat cumparaturile pentru parfumuri, nu inseamna ca am plecat cu mainile goale. Chiar deloc!


reduceri

        Am fost in C&A unde nu puteti beneficia decat de un singur produs redus cu 25%, dar eu cu sora mea ne-am luat fiecare cate unul si cum aveau si la etaj casa am facut o vizita si acolo!

promotii

reduceri

promotii


promotii


reduceri


cumparaturi

Pandora
          Era o coada infernala la Pandora datorita ofertei lor de 1+1 gratis la bratari:

GLAMOUR Day 2016

         N-am putut sa ma abtin:

Comentarii

  1. Din pacate nu mi-am luat nimic in ultimul timp.I-am dat pe la doctori banii,dar tare-as vrea sa-mi luceasca si mie ochii prin mall.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac bratarile tale. Sa le porti cu placere :).
    Poate niste poze cu ce ti ai luat ?!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-am luat nici o bratara. In poze in afara de lenjerie sunt toate cumparaturile.
      Te refereai la pozele pentru bratari sau la ce anume?

      Ștergere
  3. Da, am crezut ca le ai trecut la cumparaturi mai ales ca erau la oferta 1+1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o simpla bratara de argint din cate stiu care costa....
      Cel putin momentan considr ca nu isi face banii.

      Ștergere
  4. :)

    Au fost misto produsele cumparate, inclusiv camasa care nu avea reducere cu cardul Glamour de la House of Art.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu placere :* Eu mi-am luat ieri o rochie maxi de la Depot 96 si underwear de la Tezenis :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le porti cu placere!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti pe toate sanatoasa! Camasa este foarte draguta. :)

    kadsdiary.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman