favoritele lunii martie

        Nu a fost o iarna geroasa, dar ca si anul trecut a fost lunga. La revedere iarna! Pentru astazi m-am gandit sa va prezint favoritele lunii martie, produse pe care le-am folosit cu placere in luna ce tocmai s-a incheiat.

favoritele lunii martie

         Printre produsele folosite pentru ten nu se gasesc noutati, dar vom avea luna urmatoare!
         O iubire mai veche este: lotiunea micelara de la  Bioderma.
         Serul de la Apivita este exceptional, mai multe despre el puteti citi aici.
         Pudra de la Flormar s-a spart, dar nici gand sa fie aruncata! Am remarcat ca intre timp ambalajul s-a modificat, daca vreti s-o cumparati. Mai multe despre ea aici.

favoritele lunii martie

         Va povesteam aici ce favoritele lunii va include vedeta lunii. Produsul care castiga acest titlu luna aceasta este crema cu alune de padure de la Lambre. Miroase superb si textura este geniala. Am povestit despre ea aici si acolo aveti mai multe detalii.

favoritele lunii martie

        Douglas are acum in magazin si produse Dirty Works spre bucuria mea. Va povesteam aici cand de mult imi place exfoliantul de la ei, pe baza de sare si ca nu mai aveam decat unul.
        Un alt exfoliant bun cu un miros specific ierni este cel de la Balea, despre care am scris aici. Am sa mai cumpar si alte sortimente de la ei, a fost mai mult decat un simplu gel de dus, chiar i-am simtit particulele exfoliante.
       Nu este un secret ca imi plac gelurile de dus de la Dove, cel pe care l-am folosit cel mai mult in luna care a trecut este Cream Oil.

         Parfumul Heart de la Avon merita un review care sper sa nu se lase mult asteptat. Cate sticlute am terminat pana acum? Am pierdut sirul! L-am tot cumparat de-a lungul anilor. Cand l-au retras mi-am facut stoc, iar de ceva timp este din nou in cataloage. Cred ca asta spune tot.

favoritele lunii martie

         La capitolul podoaba capilara am multe noutati pentru voi. Samponul Dove a fost delicat cu parul meu si l-a curatat eficient. Mai multe informatii  aici.
          Produsele pe baza de keratina am remarcat ca imi priesc. Unul dintre ele este cel de Maximo si nu vreau sa zic mai multe. Review-ul va veni in curand.

          Uleiul de la Nuxe l-ati vazut in cumparaturile de aici si mi-a hidratat foarte bine parul, dar si tenul. Mai multe in curand!

favoritele lunii martie

          Despre Regina rosie v-am scris aici, iar acum citesc primul volum: Regina Alba.
         Are si serial!M-am uitat la el pe nerasuflate. Mi-a parut rau ca nu a avut decat 10 episoade, dar m-am bucurat de el.

        Mai jos va las cu trillerul:


          Va plac favoritele mele? Voi ce descoperiri ati mai facut?

Comentarii

  1. Cu lotiunile micelare eu nu ma impac. Imi plac insa gelurile de dus Dove.

    RăspundețiȘtergere
  2. Majoritatea produselor le-am incercat si eu si imi plac.
    Trebuie sa incerc exfoliantul... Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman