crema pentru corp cu alune de padure Lambre

         Hello dolls,  postarea de astazi este despre crema care m-a cucerit in ultimul timp si anume crema cu alune de la Lambre.
       Este primul produs incercat de la ei si am fost extrem de placut surprinsa.


        Textura cremei este fina, placuta, intre crema si unt. Adera foarte usor pe piele si o lasa hidratata si catifelata. Un adevarat rasfat! Se simte ca un produs de lux, e diferit de tot ce am incercat pana acum. Il folosesc cu placere, se absoarbe rapid, nu o lasa uleioasa si parfumeaza pielea pentru cateva ore bune.


        Dar sa va spun despre miros! Este crema mea preferata. Miroase irezistibil, gurmand, asemanator unui borcan cu ciocolata cu alune, incat pe intuneric nu as garanta ca nu as incepe sa mananc din ea. Yumi!
       Produsul a venit cu o folie protectoare, ceea ce imi garanteaza ca sunt prima persoana care utilizeaza produsul.




          Descriere oficiala:
          Cel mai gustos mic dejun? Pentru multi reprezinta painea proaspat coapta cu unt de ciocolata cu alune. Pentru iubitorii de dulciuri am pregatit o surpriza deosibita – crema pentru corp cu o aroma apetisanta de alune de padure. Nu ii poti rezista! Garanteaza o piele fina, ingrijita si asigura o stare de spirit buna si un zambet pe tot parcursul zilei.

         Ambalajul este din plastic mai gros, cu capac metalic. Produsul vine intr-o cantitate de 200 ml.

         Nu uitati ca aveti un banner pe blog care va ofera 30% reducere la toate produsele Lambre, indiferent daca sunt la reducere sau nu.



        Ingrediente:


          Produsul l-am luat de aici si vi-l recomand cu incredere! Pielea mea a spus: "Sarut mana pentru tratatie!
         Mirosul si hidratarea intensa merita toate aplauzele!

          Voi ai incercat ceva de la ei?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman