unboxing #4

        Am mai dat comenzi intre timp, dar una dintre ele a fost extrem de mare si din acest motiv am tot intarziat cu scrierea ei. Am preferat ca ele sa vada lumina blogului in ordinea in care au fost date.
       Aveti timp sa va luati o cafea langa, urmeaza o postare lunga.


        Foarte multe parfumuri si-au gasit drum catre mine.



        O noutate este si parfumul Today de 100 ml.


        Avem in comanda si un Perceive Drew, Far Away, Dreams (care nu a venit singur, ci impreuna cu un deodorant):





un parfum mai de "lux", Christian Lacroix Rouge


si cateva pentru barbati:


elite:



full speed:


Daca tot suntem la produse pentru ei: o crema hidratanta pentru barbati


       O trusa foarte haios ambalata:





        V-am spus de atatea ori ca produsele Planet Spa imi plac, asa ca nu puteau sa lipseasca din aceasta comanda.


       Intre timp, ambalajul cremelor de maini de la Avon s-a schimbat. In bine! 


        Un ulei din gama Skin so soft:


        La capitolul machiaj am achizitionat 2 eye-linere, de fapt un eye-liner si un tus ai 2 rujuri:



pure pink:



si peach flatters:


      Din comanda a mai facut parte si o oja lucky penny:


       Ultimul produs, dar nu si cel din urma:




         Produsele pot fi gasite aici.
         Voi cu ce v-ati rasfatat in ultimul timp?

Comentarii

  1. sa le folosesti pe toate cu placere!
    Eu de la ultima postare de acest gen m-am cam limitat la cumparaturi. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe produse :). Sa le folosesti cu placere....
    Imi place rujul.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman