Toate drumurile duc la ...Roma

         Asa cum v-am "amenintat" aici a sosit momentul sa va arat o parte din cumparaturile facute la Roma, de am fost nevoita sa schimb bagajul cu sora mea, ca sa am mai mult spatiu si inclusiv sa bagam produse in bagajele baietilor. Noi fetele ar trebui sa avem dreptul la ceva mai mult spatiu si greutate, nu? Glumesc, evident!


         Pentru produsele Mac, Kiko si Inglot sa stiti ca am alergat peste trei kilometri cu sora mea pentru a le lua, deoarece eram aproximativ in criza de timp!  Pe unele le-am testat deja si va spun ca a meritat! In plus oricum ne doream si produse din afara, deoarece este alta calitatea si vroiam sa le avem si ca amintire!

  





         Dupa cum vedeti iluminatorul de la Inglot este o rezerva, cutia costa cam cat produsul 12 euro, asa ca nu am cumparat-o.

        Rujul Kiko este intr-o nuanta superba.


         Tot de la ei ne-am luat amandoua cate un fard de ploape.


          Sunt 2 balsamuri The body shop (primul apare si in prima poza), celalalt mai jos impreuna cu rujul Dior:






        Balsamurile The body shop si rujul Dior au fost luate din duty free. Tot de acolo am facut o adevarata afacere cu sora mea si ne-am luat cate un parfum Nina, mai precis Deliciile Ninei la doar 40 euro. Sora mea regreta deja ca nu a luat mai multe, pentru ca este o Nina mai dulce, intr-o editie limitata.


          Daca tot suntem la parfumuri in duty free am avut o problema. Preturile erau incurcate si am luat un parfum La petit robe noire care aparea cu 87 euro, dar in realitate era 103 euro cred. Pretul era bun si asa, dar m-a deranjat ca altul era pretul afisat si pe oferta era trecut si o lotiune de corp. Pana la urma cand am vazut ca era alt pret am reusit sa-l dau la retur. Stiu ca in general nu se pot returna, dar m-au lasat pentru ca era gresala lor.


         Tot de aici am luat si uleiul Nuxe (la fel, cate unul de fiecare), 24 de euro.


        Va mai urma o postare, intrucat in aceasta nu incap toate  si sper curand sa revin si cu review-uri la produse.
          Multumeac pentru atentie! Va pupacesc cu drag!

Comentarii

  1. Să știi că nu ai avut o idee rea când ai spus că fetele ar trebui să aibă mai mult spațiu :))
    Foarte frumoase fardurile de pleoape, îmi plac foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela10 martie 2016, 12:34

    Imi plac toate produsele. Bravo tie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, altfel nu le cumparam.
      Multumesc :-)

      Ștergere
  3. Oricat de mult spatiu putem primi suplimentar, niciodata nu e suficient! Imi plac produsele prezentate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman