sampon Dove Nourishing Oil Care

        V-am povestit de mai multe ori ca am un par tare neastamparat. De cand ma stiu parul este cea mai mare problema a mea, dar il iubesc asa cum este!
        Produsele Dove pentru par se afla printre favoritele mele asa ca astazi vorbim tot despre unul de la ei, mai precis Nourishing Oil Care.


        Formula este delicata si contine ulei de argan pentru a curata si hrani firul de par. Lasa parul stralucitor si matasos la atingere.
        Acest sampon este minunat. Dupa utilizare parul este matasos si vizibil mai sanatos. Imi lasa parul moale si disciplinat.

       Are textura cremoasa, spre lichida si  faca multa spuma. Culoarea produsului este un galben intens.


        Descriere oficiala:
       Samponul Dove hraneste parul uscat cu fire rebele, fara sa il incarce.
       Contine complexul Nutri-Oils cu ulei de argan, bogat in vitaminele E si F.
       Utilizare: aplicati pe parul umed, samponati, clatiti.

        Sistemul de deschidere este cel clasic. Dozarea permite distribuirea produsului atat cat avem nevoie.


       Ingrediente:


       Produsul vine intr-un ambalaj de plastic, usor transparent prin care se poate vedea cat produs a mai ramas.

       V-am spus aici despre samponul  si balsamul Nourishing Oil Care (2 in 1) si aici despre damage solutions intense repair.
       L-ati incercat?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman