favoritele lunii februarie

         A mai trecut o luna si in sfarsit a venit caldura, soarele si voia buna. In luna februarie am experimentat mai multe produse, asa ca am sa va arat o multime de noutati.
         Nu am mai fost asa de vrednica ca inainte si favoritele lunii au intarziat un pic, dar am vrut sa fac review-uri la cat mai multe din cele pe care le veti vedea in aceasta postare.


          Pentru par am folosit in ultima perioada produse cu keratina. Despre samponul Syoss cu keratina am povestit aici. Mi-a placut ca si celelalte sampone de la ei si vreau sa mai testez si altele.
         Uleiul leave-in cu keratina l-am cumparat din Roma si mi-a placut de la prima picatura. Va beneficia de un review curand.


       Printre produsele de ingrijire a corpului se numara si exfoliantul de la Avon, despre care ati putut citi aici.
           Gelul de dus care mi-a furat inima in luna ce tocmai s-a incheiat este cel de la Dove. I-am facut si un review asa ca puteti citi mai multe despre el chiar aici.

         Untul de corp de la Ziaja mi-a incantat simturile. Un produs excelent la un pret extrem de mic. Mai multe detalii aici.
          Dove reuseste sa se strecoare in favoritele lunii si cu al doilea produs, de data aceasta este vorba de un deodorant. Mi-a placut mirosul, eficienta si faptul ca nu pateaza. Daca vreti sa citit review-ul intrati aici.
        Un parfum care mi-a cucerit inima mai demul si este demn sa intre in acest top este Heart de al Avon. Seamana mult cu Today, review in curand sper.


       O iubire mai veche este lotiunea micelara de la Bioderma. Micelarele si-au castigat un loc de cinste in rutina mea de demachiere, dar nu le-am exclus definitiv nici pe celelalte. Despre ea mai pe larg puteti citi aici.
         Tot o iubire mai veche este si serul de la Apivita. Imi place si trag putin de el sa ma tina mai mult. Articol detaliat aici.

            Odata cu aceasta postare favoritele lunii va include si vedeta lunii. Mai exact acel produse care mi-a furat inima.
         Titlul pentru luna februarie ii revine pudrei iluminatoare, dupa ea am intins mana cel mai des si culmea este ca initial nici nu-mi placea, Va invit sa cititi mai multe aici.


        O descoperire mai veche este fardul de la Bourjois, mai multe poze aveti aici.
        Ultima oja cumparata, intr-un unboxing pe care trebuie sa vi-l arat este Midnight. Review in curand.
        Produsele Avon pot fi gasite aici.


            Am doua recomandari de carti pentru voi: Lasa grijile si incepe sa traiesti de Dale Carnegie, recenzie pe care va invit s-o cititi aici si Woll Half de Hilary Mantel, despre care voi scrie curand. Nu sunt pasionata de istorie, dar de cand am citit Surorile Boleyn citesc cam tot ce prind si are legatura cu Henric al VIII-lea. Dupa Wolf Hall este si un serial facut.

 
           Tot in numar de doi sunt si recomandarile de filme: October baby  si Brooklyn(2015)

 
         Va pup si astept sa imi spuneti si voi ce descoperiri cosmetice ati mai facut.

Comentarii

  1. Nu am folosit produsele dar am sa tin cont de cartile recomandate. Mersi frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta prima carte n am deloc produse ziaja dar chiar imi doresc , pudra iluminatoare arata bine , momentan folosesc Mary lou. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ziaja au preturi mici.
      Pudra de care zici tu e favorita mea.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Uuu... ce de produse strumfesti. Vreau si eeeu Apivita...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai vazut in sfarsit October baby? De cand tot zic de el. Si? Ai plans? Am plans la el...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am plans. In ultima perioada cam plang la filme.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3