cumparaturi DM martie si nu numai

         Va povesteam aici ca m-am hotarat sa urmaresc ofertele din DM, pentru ca am remarcat ca unele sunt cu adevarat tentante.
        As vrea totusi sa va sfatuiesc sa va uitati si in Auchan si Carrefour inainte de a cumpara din DM, deoarece puteti sa le gasiti la un pret mai mic. Se pare ca oferta de care va scriam in februarie la Dove era mai ieftina in Carrefour, de la 21 la 16, 85 de lei, redus deci cu 3 lei, ori eu am luat crema cu un sapun cadou, deci e cam acelasi lucru.

        Din acest motiv de data aceasta am verificat si celelalte magazine. Carrefour avea un pret bun si mai oferea si 20% reducere, dar se pare ca nu si la cele deja reduse. Deci DM a avut (si inca este disponibil)  oferta cea mai faina. Zis si facut! Sa vedem cumparaturile!


         Desi intial sora mea a vrut Feline, dupa ce a dat un mic search pe google a ales rimelul Voluminous Million Lashes Excess.


        In Auchan in mod surpinzator mai scump:


       Am cumparat si un dupe ebelin, nu am apucat inca sa-l testez. Este intr-adevar extrem de mic, 3 cm, dar nu l-am bagat inca " la apa" ca sa vad cam care va fi dimensiunea lui.


        Mega Image a avut weekend-ul de dinainte de ziua femei o oferta irezistibila la deodorantele Garnier: 2 deodorante 10, 44lei. Am aflat abia duminica si evident in unele magazine stocul se terminase, dar tot am reusit sa gasesc.




         Setul C-thru a fost cumparat din Carrefour cu 26, 6.






          Ultimul produs cumparat, dar nu cel din urma a fost din Lidl: un sapun aromat!


        Oferta completa pentru DM o gasiti aici.
        Voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada?

Comentarii

  1. Sunt curioasa de micii buretei. Poate o sa îi iau și eu. Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte mici, mai mult pentru anticearcan. Va urma si un review curand.
      Te pup

      Ștergere
  2. Și eu sunt curioasă de acei bureței. Chiar mă gândeam să-mi cumpăr.
    De obicei este bine să verifici ofertele mai peste tot pentru a nu plăti cât nu face. Parcă era un site unde există toate magazinele și au ofertele updatate la zi pentru fiecare în parte, din păcate nu mai știu link-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiam un link pentru comparatii de electrocasnice. Am sa caut.

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere! :)
    Si eu am facut azi cateva mici cumparaturi, doua balsamuri de par Garnier, un reimel L'Oréal Telescopic, un hand sanitizer, si alte cateva maruntisuri.
    Sa ai un weekend frumos!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc buretele de la Ebelin, cel mare, si imi place, sunt la al doilea, primul a tinut cam un an si apoi a fost prea patat si murdar. Sa le folosesti sanatoasa si eu am dat ceva raiduri prin DM luna asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, oricum la cat a costat nu era asa o mare paguba.
      Multumesc

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman