ce produse am mai terminat

         Buna dimineata fete frumoase! Nu am mai facut de mult o postare cu produsele consumate pana la ultimul strop si s-au strans cateva asa ca azi le vedem mai de aproape pe fiecare.
        Am sa incerc sa fac aceasta postare lunar, dar totul depinde de cat material reusesc sa consum intr-o luna.
        Multe dintre produse au beneficiat deja de un review, asa ca va invit, acolo unde se poate, sa accesati linkurile.


          Intr-o ordine aleatoare avem:
          Printre produsele de ten consumate se numara o crema de la Avon Solution ceva mai grasa, dar asta e exact ce mi-a placut la ea mai mult in perioda iernii. A avut doua parti: de zi si de noapte. In afara de culoare nu am vazut/simtit vreo diferenta notabila intre cele doua.


          Am fost la a doua sau la a treia sticluta din tratamentul iluminator de la Planet Spa si cred ca acest aspect spune multe. Am povestit despre el mai pe larg aici.

        Gelul de curatare Solutions nu a fost pe placul meu si v-am spus asta aici. La modul general nu reusesc sa gasesc un gel de curatare care sa nu-mi lase senzatia de piele care tine, dar mai caut. Nu ma las eu asa usor.


        Desi nu sunt o impatimita a cafelei, gelul de dus de la Yves Rocher este unul dintre preferatele mele. Mi-am declarat dragostea pentru el in postarea aceasta.
         Ma cam plictisisem de aceasta crema, a fost terminata si de mai mult timp, dar nu se stransesera suficiente produse ca sa pot sa-i fac vant ambalajului. In general imi plac cremele Skin so soft si Planet Spa de la Avon. Mai multe gasiti aici.
        Nu am terminat nici un produs de ingrijire a corpului de la Oriflame in perioada aceasta, pentru ca nici nu folosesc momentan vreunul. Am trisat putin. Spun putin, pentru ca mi-a placut ambalajul si l-am refolosit punand sampon Wash&Go cu care mi-am spalat pensulele.


         La capitolul deodorante am fost harnicuta! Deodorantul Dove l-ati vazut aici. Nu pateaza hainele, nu imbacseste, a fost fain.
         Deodorantul chic rebel a avut si "format" de poseta, mi-a placut mult. True Force, pentru barbati, miros clasic.
         Despre Giodani Gold am scris mai multe aici. O aroma pe care am redescoperit-o de curand si care mi-a placut mult.


         Am terminat un sampon de la Avon, foarte bun daca aveti matreata. Balsamul Gliss este fara istoric ca sa zic asa. Nu prea folosesc de fel balsamuri, am zis sa scap de el de prin casa. Nu e rau deloc, dar prefer mastile, tratamentele si balsamurile/uleiurile leave-in.


        Si de data aceasta am terminat niste produse de machiaj.
        Primerul de la Benefit este extraordinar. Daca il vedeti pe undeva strumfiti-l repede. Adica sa-l cumparati! Merita!
        Despre mascara de la Yves Rocher puteti citi mai multe aici. Mi-a placut, merita testat!
        Super Shock de la Avon merita si el incercat, desi dupa parerea mea nu ajunge la performantele celor de la Maybelline.
       Balsamul de la Nivea Hidra Care a fost foarte hidratant, cred ca este unul dintre cele mai bune de la ei.


        Asa cum v-am spus si datile trecute aici si aici am incercat sa mai consum din mostre.
       Am consumat mai multe din Nivea Care pe unele le-am luat cu mine in Roma, ca sa pot sa am bagajul liber la intoarcere, ca sa pot lua mai mult din produsele lor, ca de sunt de Italia! :-)
        Mostrele Vichy chiar mi-au placut si daca nu as mai avea pe stoc mai multe creme de zi as lua si full-size, dar asa va trebui sa mai astepte.
           Despre mostra de fond de ten de la Guerlain nu pot sa zic decat ca textura a fost superba. Mi-a lasat o piele fina, fina, chiar usor elastica, desi initial se vedea la suprafata pielii ca sunt data cu fond de en. Din pacate culoarea a fost mult mai inchisa asa ca am combinat-o cu un alt fond de ten.  Nuanta mea a fost Beige Naturel si tot a fost inchisa.


        Am terminat si un pachet de dischete demachiante Iseree. Bune la un pret extrem de mic. Nu zgarie pielea si am dat cam 3 lei pe el.


          La final un produs care nu are nici o legatura cu cosmetica. Tinctura de propolis, un adevarat miracol. Daca sunteti raciti sau simtiti ca va da tarcoale vreo raceala eu zic sa mergeti pe mana ei.


        Pana data viitoare, va pup si va urez o zi cat mai frumoasa!

Comentarii

  1. Ne inveti sa "strumfim" ? :))
    Ai o colectie maririca de produse. Cum reusesti sa termini rimelul? Si 2... eu le arunc cand mai au o groaza de produs ca isi schimba consistenta. Ai vreun secret ? :)
    Te pup
    Alexa from Mymakeupgame.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu rimelurile le folosesc pe rand, ca nu vreau sa mi se usuce.
      Te pup si eu

      Ștergere
  2. am folosit si eu gelul de dus de la YR, e misto! in rest... doar dischetele demachiante, insa nu m-am inteles cu ele.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super gelul de dus. Am încercat multe din produse. E bun si samponup. Fac ce fac si tot la asta ma întorc k mă scapă de măreață.
    Am primit recent cadou rimelul de la YR si un ruj, dar încă sunt sigilate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e bun gelul de dus.
      Ma bucur ca ai primit rimelul cadou!
      Te pup!

      Ștergere
  4. Multe produse Avon. si eu folosesc,dar din ce ai terminat tu nu stiu daca am folosit vreo data :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu remarcasem. Eu inca mai dau comenzi la Avon si nu stiu daca am sa ma opresc, pt ca unele sunt chiar foarte faine.

      Ștergere
  5. Wow....cate produse. Sincer eu nu folosesc asa de multe cosmetice. Imi plac produsele de la Yves Rocher. Sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat un gel de curatare de la Avon de la Planet Spa care s-ar putea sa rezolve problema de care ai spus. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3