apa micelara Nivea

         Buna dimineata dragele mele! Am mai testat o apa micelara intre timp si astazi povestim despre ea. Este vorba despre lotiunea micelara de la Nivea.


         Despre modul in care actioneaza micelele puteti vedea mai multe aici.
         Este un demachiant bun, dar se consuma extrem de repede si este mai apoasa decat suratele ei. Cand o folosesc am senzatia ca ma dau cu apa pe fata.
         In privinta eficientei nu ma pot plange insa, dar este nevoie de mai mult produs. Nu irita si nu usuca tenul. Este blanda si indeparteaza bine machiajul si impuritatile de pe ten.

       Descriere oficiala:
       NIVEA Apa Micelara inovatoare 3in1 curata tenul eficient, indepartand orice urma de machiaj si hidrateaza intr-un singur pas, fiind potrivita chiar si pentru zona sensibila a ochilor. Datorita tehnologiei cu micele, nu necesita clatire si nu afecteaza bariera naturala a pielii.
       Produsul nu contine alcool, parfum, silicon, parabeni sau coloranti.

        Cum actioneaza:
        Datorita tehnologiei micelelor, nu necesita clatire si nu afecteaza bariera naturala de protectie a tenului. Micelele actioneaza asemenea unui magnet - atunci cand se aplica cu ajutorul unei dischete demachiante - atrag si inchid uleiul si machiajul in interior, mentinand in acelasi timp apa in afara. Formula cu efect de improspatare nu deshidrateaza tenul si nu necesita aplicarea unei lotiuni tonice dupa utilizare.

         Se aplica folosind o discheta demachianta, prin miscari delicate de masaj, tinand ochii inchisi. 

        Ambalajul faciliteaza dozarea. Vine intr-un recipient transparent de 200 ml.


        Per total produsul este ok, dar cam atat.

        Ingrediente:


        Contine Dexpanthenol care este de fapt Vitamina B5. 

         Dupa ce voi scrie si despre celelalte ape micelare pe care urmeaza sa le testez voi face o comparatie intre ele. Pana atunci va invit sa cititi aici despre Bioderma, aici despre apa micelara Yves Rocher cu 3 ceaiuri si aici despre Hydra Vegetal tot de la Yves Rocher.
        Ce parere aveti despre apele micelare?

Comentarii

  1. Mie mi se pare foarte buna in comparatie cu altele pe care le-am folosit si cu demachiantul crema sau gel deoarece tenul meu se intelege uimitor de bine cu ea. Am scapat de cosuri si ma simt super dupa demachiere. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, eu o consider foarte apoasa si se consuma extrem de repede.

      Ștergere
  2. Eu pana acum n-am ajuns sa o testez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu imi plac. Am incercat si scumpe si ieftine. Degeaba. Tot laptele demachiant este mai bun pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Nu ma pot plange de ea, dar nu e preferata mea!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman