unt de portocale Ziaja

          Hello darlings, m-am intors cu bateriile incarcate din Roma. Voi scrie curand despre aceasta experienta si veti vedea si sacosile cu bunatati pe care le-am achizitionat.
         Iarna hidratarea pielii ne da batai de cap si intre noi fie vorba de ce nu ne-ar face placere sa ne cremuim cu o formula care ne rasfata si ne ofera ofera si hidratarea pielii? Asadar astazi vorbim despre untul de corp cu aroma de portocale de la Ziaja.


          Miroase foarte bine, are un parfum placut de portocale, fara a fi deloc artificial, potrivit mai ales in aceasta perioada.  Are o textura densa care hidrateaza intens pielea fara sa o lase grasa la suprafata. M-a surprins placut si mi-a starnit interesul pentru produsele de ingrijire de la Ziaja.

          Textura este onctuasa, de crema groasa, dar care se intinde extrem de usor si intra repede in piele. Va puteti imbraca in cateva minute dupa aplicarea untului de corp.
         Are in compozitie si pretiosul ulei de masline care hraneste si cea mai uscata piele. Acestuia i se mai adauga si vitamina E excelent pentru regenerarea celulara si nelipsitul unt de shea.


          Descriere oficiala:
         Unt de corp cu unt de portocale, ulei de masline, unt de masline, unt de shea, vitamina E
         Untul de corp Orange Butter este bogat in Vitamina E si ingrediente naturale care hidrateaza, revitalizeaza pielea si o protejeaza impotriva imbatranirii premature. Pielea isi recapata elasticitatea si catifelarrea. Are o aroma proaspata si revigorata de portocale. Se aplica delicat pe tot corpul.

           Asa cum Ziaja ne-a obisnuit deja si acest unt a venit cu o tipla protectoare, care m-a asigurat ca produsul nu a mai fost deschis sau chiar folosit inainte asa cum v-am povestit aici ca am patit cu un produs de la Sabon.

 
         Crema este de culoare portocalie si a venit intr-un ambalaj de plastic, de 200 ml.


         Ingrediente:


          Mi-a placut foarte mult, nu am avut nimic de obiectat la adresa sa si din acest motiv mai am in plan sa incerc si alte produse de la Ziaja. Despre masca enximatica cu alge marine v-am povestit aici si o crema pentru fata cu lapte de capra despre care am scris aici.

Comentarii

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman