tinute pentru ziua inimii

         Astazi vorbim alegerea tinutei pentru ziua inimii. In ceea ce priveste culoarea am ales aproape numai tinute metalizate, sclipitoare. Nu sunt tocmai usor de purtat, dar merita.













         Cum am o slabiciune si pentru dantela se regaseste si ea printre recomandarile mele:



         M-am gandit si la cele care isi doresc ceva mai office:



         Nu am uitat nici de alegerea clasica, cu rosu:



Credit: Pinterest
         Inspiratie mai gasiti si aici.
        Care este tinuta voastra preferata? Un inceput de primvara cat mai frumos!

Comentarii

  1. Foarte misto. Rochia office bleumarin e super.

    RăspundețiȘtergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela24 februarie 2016, 12:48

    toate sunt superbe. Eu ma voi imbraca in functie de starea ma. Sincer nu cred ca va fi foarte elegant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat timp ti se potriveste si te simti bine este super. O zi superba iti doresc!

      Ștergere
  3. Rochita roz si cea office sunt exact pe gustul meu! Daca le-as gasi undeva, le-as cumpara imediat.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman