cumparaturi DM februarie

        Am sa incep sa fiu mai atenta la ofertele DM de acum inainte. Oferta de luna aceasta am vazut-o pur intamplator pe un blog si m-am gandit sa profit si eu de reduceri.


        Lotiunea Elmiplant a fost indelung laudata pe blogosfera. A stat mult in whish list si nu din cauza pretului, care era 13 lei, acum tot cam atat costa la pret standard, ci pentru ca am o intreaga colectie. Cred ca de fapt la acest capitol imi fac cele mai mari probleme ca nu voi reusi sa termin stocul in timp util, adica inainte sa expire. Posibilitatea de a o achizitiona la jumatate de pret m-a convins insa s-o pun in cos.


          O adevarata oferta a fost cea pentru crema Dove. Pe langa reducerea pretului, daca faceti cumparaturi de minim 15 lei puteti sa va alegeti de la raft si un sapun.



        Pretul de 5 lei pentru un gel de dus Palmolive l-a facut sa ajunga in cos. Este deja in teste si urmeaza un review curand.


        Deodorantul Lady speed stick a fost 8, 5 lei, suficient cat sa-si gaseasca si el drum catre cos.


        Ar merita si rimelurile de la Maybelline, dar eu mai am un adevarat stoc acasa, dar stiti deja ca sunt favoritele mele.

      Catalogul DM cu intrega  oferta de februarie o gasiti aici.

       Ce cumparaturi ati mai facut in ultima perioada? 

Comentarii

  1. Sunt asa curioasa de gelurile de dus palmolive , n am folosit de farte mult timp unul , nu stiu de ce dar si i magazine nu m a prea atras sa cumpar , dar la acest pret cred ca ase merita si chiar am sa imi iau si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mai incercasem unul de mult. Am deja o parere despre el si voi scrie in curand.

      Ștergere
  2. Barbalata (Puiu) Mirela14 februarie 2016, 07:45

    Nu fac cumparaturi la DM. Prea departe de unde stau eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au oferte bune. Eu ma mai opresc uneori si in cel de la Unirii.

      Ștergere
  3. Ador gelurile de dus de la Palmolive. Sunt convinsa ca si cel pe care l-ai luat tu este super! xoxo
    http://www.semblog.ro

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante