Unboxing #2

         Nu-mi vine sa cred ca week-end-ul se apropie si a mai trecut inca o saptamana.
         Astazi va arat o comanda mai veche si micuta, dar nu puteam sa ratez parfumurile pe care le-am luat la un pret incredibil de bun.


          Parfumurile Treselle au fost doua la 80 de lei. Asa ca am luat 2 perechi.


         Parfumul Mesmerize a fost din oferta demo si a costat 30 de lei.


         Comanda a mai continut si un unt de corp Planet Spa care a costat doar 14 lei.


          Podusele Avon le gasiti aici.
          Voi ce produse ati mai cumparat in ultima perioada?

Comentarii

  1. Barbalata (Puiu) Mirela22 ianuarie 2016, 15:20

    Am cumparat niste produse de la Yves Rocher. Sunt multumita de ele. Parfumurile de la ei sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult Treselle si produsele Planet Spa cu unt de shea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman