favoritele lunii decembrie

          Buna dragele mele! Cum ati petrecut de sarbatori? De cateva zile am pasit  in noul an, ceea ce ma face sa ma gandesc la trecerea mult prea rapida a timpului.


          Descoperiri noi nu prea exista, dar sa le luam pe rand. Ingrijirea corpului a fost asigurata de untul de corp de la I love... despre care am povestit aici.
          Primul produs de exfoliere de la Balea pe care l-am incercat m-a convins si cu siguranta voi mai cumpara si altele. Despre peelingul cu mar copt si scortisoara mai multe detalii gasiti aici.
         Dragostea pentru gelurile de dus de la Dove mi-am declarat-o aici. Imi plac si am pachete noi de la ei cu ocazia Sarbatorilor.


        Venirea frigului m-a facut sa intind mai des mana dupa produse de machiaj. Cel mai bun iluminator: Mary Lou Manizer de la The Balm mi-a fost alaturi si acum de sarbatori. Review in curand.
        Nu concep un machiaj fara rimel si cel mai folosit in luna ce tocmai s-a incheiat a fost Sexy Pulp de la Yves Rocher. Review aici.
          Daca imi cititi blogul stiti deja ca oja rosie este favorita mea. De data aceasta avem Roses are red de la Avon, in curand pe blog.


         Demachierea de cele mai multe ori o fac cu lotiuni demachiante. Una dintre cele mai bune este si cea de la Yves Rocher cu 3 ceaiuri pe care am mentionat-o aici. Poate fi achizitionata de aici.
          Crema de fata de la Ziaja a fost primul produs incercat de la ei, dar nu si ultimul. Mai multe detalii aici.


         Produsele pentru par cele mai des folosite sunt samponul de la Syoss si tratamentul leave-in cu lotus de la Avon, ambele vor beneficia de review-uri curand.


        Parfumurile din postarea de astazi sunt amandoua iubiri vechi: Rare Pearls de la Avon si Nina de la Nina Ricci.


        Cartea pe care am citit-o pe neresuflate a fost Fata din tren de Paula Hawkins. Astept cu nerabdare si filmul.


        Dezamagirea lunii merge catre Copilul Zanelor de Philippa Gregory. Recenzie aici
 
          Acestea au fost favoritele mele! Voi ce produse ati folosit cu drag in luna decembrie?

Comentarii

  1. Faine produsele. :)
    Sa ai un 2016 minunat!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac toate produsele care le folosesti,unele din ele l-am încercat și eu...chiar sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi plac produsele tale. Pe majoritatea le stiu si eu. ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. cartea este si pe lista mea asa ca abia astept sa o citesc si eu :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi place iluminatorul de la The Balm. Mie mi-a plăcut creionul de sprâncene de la Anastasia, niște farduri de la MUFE și o pensulă de la MAC.

    Sper că ai avut un an bun!
    https://makeupftw.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, da, dar sper ca acesta sa fie mai bun!

      Ștergere
  6. Citesc peste tot despre Fata din tren. Trebuie sa o citesc neapărat! Xoxo!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3