unt de corp I love... Vanilla & ice cream

          Diminetile au ajuns extrem de reci, serile se intuneca repede, dar magia Sarbatorilor este inca peste oras si primii fulgi de nea au si trecut.    
          In aceasta perioada hidratarea pielii este foarte importanta, asa ca propunerea untului de corp de la  I love cu vanilie si inghetata a fost binevenita.


            Acest produs m-a cucerit prin aroma de vanilie si prin textura care este o combinatie pufoasa intre unt si crema. Aroma de inghetata este extrem de discreta. Formula este bogata si patrunde rapid in piele hidratand-o. Lasa o piele fina si catifelata. Mi-a placut, il folosesc cu drag!
          Hidrateaza extrem de bine pielea, fara a lasa urme de grasime la suprafata pielii.


        Mini descriere oficiala:
        Untul de corp cu aroma de vanilie si inghetata:
        Pur si simplu delicios, este repede absorbit de piele, lasand-o catifelata si matasoasa. Are o textura spumoasa, se aplica foarte usor si are efect emolient, hidratant, reparator, luptand cu uscarea pielii, cauzata de vreme in orice anotimp.

   
          Recipientul este din plastic, alb, cu un capac simplu si nu a venit sigilat.
          Pret: 30 lei/200 ml, eu l-am luat la o promotie cu gelul de dus cadou daca imi amintesc bine, din DM.


          Am mai avut un gel de dus de la ei, dar mi s-a parut extrem de diluat si pana la urma l-am folosit ca spumant de baie.       
         Voi ce produse I love folositi?
          Pe final vreau sa va doresc un an nou plin cu impliniri, bucurii si fericire! LA MULTI ANI!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3