Giordani Gold

          V-am pregatit repede-repejor un articol despre parfumul pe care l-am redescoperit in ultima perioada: Giodani Gold de la Oriflame. Intentionam sa mai consum din produsele pe care le am, dar m-a fermecat asa de mult incat de doua saptamani numai pe acesta il folosesc si cred ca merita un review.


          Trebuia sa mai existe si o crema de corp, dar am folosit-o deja si nu am pozat-o.

         Giordani Gold este apa de parfum si a fost lansat in 1976. Parfumul este  puternic, dar feminin si romantic.


         Descriere oficiala:
         Apa de parfum Giordani Gold are un buchet floral luxos de iasomie si tuberoza, potentat de tonurile de mijloc indraznete si baza ciprata, pentru a capata esenta perfectiunii aromelor intr-un singur parfum.

          Notele de varf: flori albe, mandarina, floare de lamai si floare de portocal;
          Notele de mijloc: iasomie, tuberoza si crin;
          Notele de baza: chiparos, paciuli, mosc alb si muschi.

          Persistenta este de pana la 8 ore si mai are mici puseuri din cand in cand.
          Ambalajul din sticla este elegant.

cantitate: 50 ml

          Deodorantul cu aceeasi aroma este persistent, nu pateaza hainele si are o eficienta de cel putin 10 ore. Nu pateaza hainele si nu lasa urme albe, daca asteptati putin pana sa va imbracati.

          Date tehnice:
  
          Va pup cu drag!
           Si pentru ca astazi sarbatorim Ziua Nationala a Romaniei: La multi ani tuturor romanilor! Romania, tara mea, la multi ani de ziua ta!    

Comentarii

  1. L-am avut si eu candva, sunt multi ani de atunci, intr-un ambalaj diferit, pe atunci era negru cu alb, la sfarsitul anilor 90 - inceputul lui 2000.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante