favoritele lunii noiembrie

        Ultima luna a toamnei isi poarta pasii cu repeziciune spre taramul trecut, iar iarna este pregatita sa ne dea binete. Astept cu nerabdare acest anotimp, in special datorita Sarbatorilor.


         La capitolul ingijire am descoperit produse noi. Unul dintre ele si care cu siguranta se va regasi in topul anului este untul de la Sephora. Vi l-am aratat aici si fara doar si poate este senzational.
          Gelul de dus de la Yves Rocher este grozav, in special datorita aromei de cafea, dar nu numai. Am si primit unul cadou, deci stoc refacut. Mai multe despre el puteti citi aici.
         Despre Ziaja numai de bine. Avem deja in favoritele lunii doua produse: crema de fata care a beneficiciat de un review aici si masca enzimatica cu alge care mi-a lasat un ten fin, fin: aici. Va anunt de pe acum ca va urma un review si la untul de corp cu portocale care este genial si foarte potrivit pentru perioada Sarbatorilor.
         Pentru par am folosit un nou produs leave-in cu lotus shield. Va beneficia de un review curand, pentru ca si-l merita.


          La parfumuri avem o  iubire mai veche: Giordani Gold de la Oriflame, Rare Pearls de la Avon si Omnia  Amethyste de la Bvlgari, parfumul meu favorit, despre care am scris un pic si aici.


             Daca pana acum am lasat-o mai moale cu machiajul in ultima perioada lucrurile nu mai stau chiar asa.
            Unul dintre cele mai bune produse de machiaj care mi-a trecut prin mana este fardul de la Maybelline color tattoo, care a rezistat foarte bine pe ploape, fara a fi reimprospatat si fara primer. Puteti citi despre el aici.
           Nu este o noutate ca sunt topita dupa ojele rosii: pure seduction de la Melkior mi-a fost alaturi in luna ce tocmai s-a incheiat. Despre ea puteti citi mai detaliat aici.
            Imi plac foarte mult  pudrele iluminatoare, iti schimba foarte mult imaginea (in bine, evident). Cel mai mult in luniile care au trecut am intins mana dupa pudra iluminatoare de la Flormar.
           Era sa ma procopsesc si cu o raceala sau am avut una, dar am scapat repede de ea. Ca sa evit problemele care apar atunci cand iti curge nasul am apelat la cutiuta cu minuni de la Avon cu miere si ceara de albine. V-o recomand in special pentru situatiile in care aveti nasul rosu sau mcii taieturi. Face diferenta! O puteti achizitiona de aici

  
          La capitolul beletristica, stiti ca momentan am o mica obsesie cu Dinastia Tudorilor, deci: O regina pe esafod de Hilary Mantel este recomandarea lunii.
          Am dat niste comenzi de black friday (pe care abia astept sa vi le arat) si am luat un ceas superb Fossil pe care am sa vi-l arat mai pe larg, Bineinteles ca nu puteau sa lipseasca si niste ceaiuri din aceste comenzi, Am incercat si mi-a placut Wild Cherry, intr-o postare care sper sa nu se lase mult asteptata.
             Filme bune nu am prea vazut in luna precedenta. Singura recomandare este: Dark Places (2015), o ecranizare dupa romanul lui Gillian Flynn.


           Voi ce descoperiri noi aveti? 

Comentarii

  1. Ai avut ceva favorite, nu glumă. Foarte misto ceasul. Omnia Amethyste e si preferatul meu - de fapt eu v-am făcut cunoștință :D.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman