Black Friday 2

           Am spus aici,  ca vor mai urma articole, asa ca iata inca unul din aceasta serie. Nu am putut face o singura postare, pentru unele comenzi au venit tarziu. In programul de azi avem Douglas si Carturesti.
         Cumparaturile de la Douglas au fost facute in cea de-a doua vineri de Black Friday, in cadrul ofertei prin care orice produs beneficia de 25% reducere si o pudra cadou.


           In cadrul acestei oferte am primit si mostrele din imagine si 3 vouchere de cumparaturi cu un termen limita si cu o suma minima de care sa fac cumparaturi pentru a putea beneficia de ele.


           Nu am folosit inca pudra, dar pot sa va spun ca este destul de alba si la prima vedere nu parea sa stea prea mult pe piele. Ambalajul este din sticla si poate si va fi refolosit. Mai multe intr-un review.


           Impachetarea parfumului a fost gratis, dar a fost insotita de o faza ciudata. Dupa ce mi-a fost impachetat produsul, cea care s-a ocupat de impachetare mi-a cerut bonul. I l-am aratat, dar m-a facut sa ma simt prost. Oare ei chiar isi inchipuie ca iti fac cine stie ce serviciu daca ti-l impacheteaza? Adica ce au crezut, ca l-am luat din Sephora si apoi am venit la ele sa mi-l impacheteze?!?


         Am dat o comanda si la Carturesti (nu mai dadusem de mult). Imi plac in marea lor majoritate ceaiurile de aici. Voi scrie despre ele  pe masura ce le testez.




          Am mai comandat ceaiuri si de la Libris, despre Wild Cherry am vorbit aici.


         Cuvantul de ordine in perioada Sarbatorilor este stralucire! Pana data viitoare va urez Sarbatori fericite si binecuvantate!

Comentarii

  1. Parfumul meu favorit. Misto ambalajul pudrei...
    Sărbători binecuvântate si tie! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aiurea faza! Dar oricum.. eu apreciez intentia de a iti ambala cadoul. La Sephora nici nu exista aceasta optiune :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman