Avon Magic Effects Pearl

         Buna dragele mele! Sper ca ati avut un week-end minunat in ciuda frigului de afara. V-am spus aici despre Magic Effect Pearl de la Avon, o oja nude texturata si sclipicioasa, pe care am iubit-o din primul moment in care mi-am dat-o pe unghii. Eu, o mare impatimita dupa oja rosie, am gasit in aceasta oja culoarea care se potriveste oricui si oricand! Asa ca a sosit momentul sa schimb putin cromatica unghiilor mele!
          Desi nu v-am mai scris, dar se vede in cutie, am mai cumparat inca una si apare aici.       
         Culoarea este foarte pigmentata. Efectul glitter-ului este extrem de puternic si placut, probabil datorita nuauntei deschise.
        Manichiura glitter reuseste sa atraga privirile tuturor, fara a fi foarte ostentativa. Alt lucru care imi place la ea sunt micile perlute de la suprafata unghiilor care se simt superb.



          Puteti s-o admirati, in toata splendoarea ei, desi pozele nu-i dau suficient credit:


          Se usuca rapid si rezista bine pe unghii. Poate fi folosita si cu un singur strat si cu doua in functie de ce efect doriti. Indiferent de lumina, arata superb.
         Pretul este accesibil, eu am luat doua la 20 de lei. Poate fi cumparata de aici.
         Faptul ca m-a cucerit aceasta nuanta imi da curajul sa mai imi iau si altele din aceeasi gama!

 

          Voi ce descoperiri ati mai facut?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman