tratament iluminator pentru fata Planet Spa

         Sunt foarte pretentioasa cand  vine vorba despre cremele de fata. Pretentiile mele cresc atunci cand este frig afara si pe langa consistenta, ma intereseaza sa hidrateze extrem de bine tenul. Nu imi plac cele lipicioase si nici cele care au textura de gel.
        Produsele din gama Planet Spa mi se par unele dintre cele mai bune de la Avon si acest tratament iluminator pentru fata nu face nici o exceptie. Confera luminozitate tenului si il lasa moale si catifelat.


        Hraneste pielea, facand-o neteda si moale, hidrateaza pielea uscata. Mi-a placut textura usoara si fluida a cremei. Se intinde usor (este nevoie de o cantitate mica de produs pentru toata fata) si intra repede in piele. Imi place si mirosul de sake.
        Sake e o bautura alcoolica specifica Japoniei. Gheisele o foloseau pentru a preveni aparitia petelor datorate varstei.  Din punct de vedere cosmetic are o multime de  proprietati benefice. Cel mai important fiind prevenirea formarii melaninei, compus natural responsabil de colorarea pielii.

         Crema se prezinta sub forma unui tub de 50 ml. Ambalaj igienic, opac, prevazut cu pompita, deci din start un mare plus pentru acest aspect. Textura tratamentului iluminator este alb-sidefie.
                            

         Descrierea oficiala a produsului:
         Acest tratament usor este imbogatit cu extract de ulei de tarate si sake. Produs testat clinic si dermatalogic.
          Mod de folosire: Aplicati delicat pe fata prin miscari circulare.

        Ingrediente:
                    

           Calitate pret -foarte ok. Nu mai imi amintesc cat am dat pe ea, cred ca am luat-o impreuna cu o crema de ochi si am dat sub 30 de lei pe amandoua. Puteti s-o achizitionati de aici.
          O folosesc cu drag,  sunt la a treia sticluta. Voi cum va ingrijiti tenul?

Comentarii

  1. Barbalata (Puiu) Mirela2 februarie 2016, 06:11

    Nu imi plac produsele Avon. Cu ani in urma am incercat diverse si nu mi-au placut iar ce creme am incercat au fost oribile pt tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele sunt chiar bune. Gama Planet Spa si parfumurile sunt extraordinare.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante