Pure Seduction Melkior

         Voiam sa fac acest post de mult timp, dar mereu a intervenit cate ceva. Pentru manichiura de astazi am ales sa va prezint o oja cu adevarat superba: Pure Seduction de la Melkior
         Aceasta oja a fost un cadou neasteptat de la sora mea si a fost achizitionata cu ocazia Half is free by Andreea Esca despre care v-am povestit aici.


          Culoarea este vibranta, lucioasa si se usuca repede. Textura este foarte faina, nici cremoasa, nici apoasa. Este foarte pigmentata si intensa.
          Imi place la nebunie, dar eu sunt topita dupa oja rosie. Are un finish lucios, care se mentine cateva zile bune.


        Poate fi folosita si intr-un strat si in doua, dar recomand doua pentru a deveni opaca. Nu pot sa spun daca pateaza unghiile, pentru ca intotdeauna folosesc un lac de unghi inainte de a ma da cu o nuanta intensa de oja. O sticluta are 15 ml.


         Ati folosit vreo oja Melkior pana acum? Cum vi se par?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman