favoritele lunii octombrie

          Iata ca luna noiembrie si-a facut loc in calendar, deci este timpul pentru favoritele lunii!


         Samponul Dove este unul dintre cele mai bune dintre cele testate de mine. Curata eficient si hidrateaza parul, avand ulei in compozitie. A beneficiat de un review detaliat aici.
         Exfoliantul de Dirty Works se numara si el printre favorite, dar asa cum am mai spus nu se mai gaseste in Romania. Am scris despre el aici


         Unul din primele produse pe care le-am incercat de la Melkior este crema Intensive Repair Hand Creme. M-a uimit cat de repede poate sa intre in piele si s-o hidrateze. Mai multe detalii gasiti in acest articol.
         Nina de la Nina Ricci este o veche iubire sau mai exact prima iubire din categoria parfumurilor high-end. Ati putut s-o vedeti aici si va avea un review un curand.
         Bifazicul de la Nivea este primul produs de acest gen pe care il folosesc. M-a surprind placut,, eu fiind in general adepta lotiunilor micelare.
        Crema de la Ziaja este atat prima crema cu lapte de capra pe care o folosesc cat si primul produs de la firma care este lider de piata in Polonia. M-am simtit rasfatata cand am folosit-o. Am scris despre ea aici.

        In ciuda faptului ca a venit deja frigul, nu am folosit nici in aceasta luna multe produse pentru machiaj.
        Unul din produsele dupa care am intins mana cel mai des este rimelul de la Yves Rocher. Mi-a placut, veti putea citi un review curand pe blog. Balsamul de la Nivea imi place, singurul minus este modul mai putin igienic de folosire. Pudra de la Flormar este o achizitie mai veche, redescoperita de curand. Am folosit-o de multe ori in luna ce tocmai s-a incheiat si o veti vedea si pe ea in curand.
       Nu-mi plac cartile istorice,  dar Surorile Boleyn m-au facut sa descoper o noua scriitoare favorita. Am facut rost deja de Regina Rosie si Copilul Zanelor. Pentru filmul cu acelasi nume nu am decat cuvinte de lauda pentru interpretari, regie si costume!

   
          Am vazut si Anne of the Thousnd Days (1969), cu Geneviève Bujold  si Richard Burton si am ramas impresionata.
        Acum ma uit la The Tudors, serial care a luat premiul Emmy pentru muzica si costume si le merita din plin. Personal mi-au placut mai mult primele 2 sezoane si vi-l recomand.


       Acestea au fost favoritele mele, pe unele dintre ele intentionez sa le recumpar. Voi ce produse ati mai descoperit in ultima perioada?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3