Ce produse am mai terminat #2

         A venit vremea sa fac din nou curatenie printre ambalaje. Mi-am adus aminte si de traistuta care astepta de ceva timp intr-un colt si am luat produsele pe care vi le arat in aceasta postare.


        Despre samponul Dove damage solutions intense repair am povestit aici, nu este favoritul meu de la ei, dar imi plac sampoanele Dove si mi se potrivesc.
        Gelul de dus Orient rich&sensual eu l-am perceput usor masculin. Nimic deosebit, un gel de dus obisnuit.
        Faptul ca am avut 3 sticlute din tratementul de par 3d rescue cred ca spune cat de mult mi-a placut acest produs.


         Rare Diamonds este unul din parfumurile mele preferate de la Avon. Mai am unul si intentionez sa ma cumpar.
         Lovely Garden a beneficiat de un review aici.
         Ultra Sexy a fost ultima sticuluta din aceasta apa de toaleta pe care am avut. Mi-a placut cum miroase, dar cam eterna problema cu parfumurile mai ieftine. Miros bine dar tin putin.


         Crema cu protectie solara de la Avon mi-a placut, desi initial am avut o relatie love-hate. Recunosc ca a fost vina mea, pentru ca nu stiam s-o aplic. Este nevoie de putin produs, care se aplica pe centrul fetei si se intinde bine.

         Daca pentru ten nu am prea terminat produse, nu acelasi lucru pot sa spun si despre produsele pentru corp.
           Crema cu capsuni a fost ok, fara a avea acel ceva. Am folosit-o mai mult pe post de crema de maini. Ati vazut-o aici.
         Uleiul de corp de la Planet Spa a fost un produs bun, dar uleiul intra greu in piele.
         Exfoliantul de la Yves Rocher este destul de delicat pentru ceea ce imi doresc eu, dar voua este foarte posbil sa va placa. Recipientul este insa superb! Am scris despre el aici.
         Dizolvantul de la Cien este favoritul meu. Exista pe roz si pe albastru, cu acetona si fara. Imi place mult dispozitivul de folosire. Va beneficia de un review. Este un produs exceptional. Nu imi lipseste niciodata din casa.
         Deodorantul prêt–à–porter este unul din favoritele surorii mele. Cel de la Rexona si cel de la Avon au review-uri aici si respectiv aici.
         Produsele Avon pot fi achizitionate de aici.


          Dupa cum am mentionat si aici, am multe mostre si m-am pus pe folosirea lor. De data aceasta nu am folosit decat Nivea Care, intr-o zi cand mi-am simtit pielea mainilor mai uscata si nu aveam o crema de maini la mine. Mostra  de la babor mi-a placut, a lasat pielea fina si m-a tinut pentru 2 utilizari.


         Voi ce produse ati mai terminat? Pana data viitoare, va pup si va imbratisez cu drag!

Comentarii

  1. Eu am rarit-o cu produsele de la Avon, insa m-am impacat foarte bine cu apa de toaleta Ultra Sexy, pe vremuri! Am mai auzit pareri bune despre dizolvantul de la Cien, eu sunt fan acetona, am observat ca ce e fara acetona te chinuie prea rau. Sunt dispusa sa-l incerc si pe acesta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, unele produse de la Avon sunt bune, altele nu sunt tocmai grozave.

      Ștergere
  2. Mie nu mi s-a părut delicat exfoliantul Yves Rocher. Si mi-a plăcut si mirosul gelului de dus. ☺

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3