Nina Ricci si Estée Lauder

         Buna dimineata, fete frumoase! Am mai vorbit aici, aici  si aici despre oferta pe care Sephora a avut-o luna aceasta,  prin care pe langa reducerea de 20% la orice produs din Sephora  mai primeati, la achizitionarea unui produs  Estée Lauder, un pouch Estée Lauder. Imi place acest demachiant si review-ul nu se va lasa mult asteptat.


           Primul meu parfum scump a fost Nina de la Nina Ricci acum doi -trei ani. L-am vazut la sora mea si ambalajul in forma de mar a fost cireasa de pe tort. Miroase bestial!


        Nina Ricci nu a fost cumparat singurel si cum am mai mentionat, in general, produsele care insotesc parfumul sunt cadou, beneficiind de acelasi pret ca si parfumul. Cutia a inclus si  lotiunea de corp de 200 ml Nina Ricci.


         Crema miroase foarte bine ca si parfumul. Abia astept s-o pun la treaba!
         Imi place si acum dupa atatia ani. Cand l-am cumparat prima oara l-am primit tot cu o lotiune: Nina L'Elixir.


         Nu uitati ca Sephora are acum o oferta pentru produsele Clinique:

         Va place Nina? Care este parfum vostru favorit?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante