Modern Muse oferte avantajoase Sephora

         Buna dimineata si o saptamana minunata va doresc! In aceasta perioada Sephora ne surprinde cu oferte exceptionale! Pana pe 8 octombrie puteti sa cumparati orice produs cu 20% reducere prin cardul Sephora.

          Pe langa reducerea aplicata parfumului am mai primit si un pouch Estée Lauder:


         Produsele pentru simpla vizita in magazin le-am luat cu o caseta Omnia Amethyst, despre care voi scrie in curand. Cu toate acestea am mai primit inca o data mostrele modern musse le rouge si advanced night repair synchronized Recovery Complex.



          In plus fata de oferta de mai sus, puteti sa beneficiati pana pe 14 octombrie si de cadouri. Eu am luat Modern Muse la 100 ml (ca sa fie si mai avantajos la pret, 312 este la 50 ml si 447 la 100 ml) si am beneficiat si de oferta cu o lotiune de corp de 200 ml si un cadou la alegere si am mers pe un pouch Givenchy.


           Acesta contine: mostra fond de ten Tein Couture Balm spf 15, creme fondante hydratation lumiere peaux normales a mixtes 5ml , aftershave-balsam Givenchy 30 ml, crema Ange ou demon 30 ml, mostra de ruj nr 104 beige floral.






Celelalte oferte sunt:





          Asta da oferta! Sephora stie sa fidelizeze clientii!
          Nu credeam ca pot beneficia si de reducerea de 20% la parfum si de oferta cu o lotiune cadou si inca un produs la alegere si in final am beneficiat de toate. Am dat 357 de lei si am plecat acasa cu parfumul de 100 ml, o lotiune de corp full size, un pouch cu mini produse Givenchy si inca unul cu mini produse Estee Lauder! Dar nu uitati sa mentionati voi de oferta, pentru ca nu toate apar in sistem si daca nu intrebati nu le primiti.

          Va pup si spor la cumparaturi!

Comentarii

  1. Sa le folosesti cu drag :* Sephora e magazinul meu de suflet si chiar au reduceri bune, puncte, cadouri etc ;) pupici
    Iv-dorys.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Punctele nu sunt foarte importante pentru mine, ca eu ma uit dupa reduceri mai mari. Te pup si eu

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

Cele cinci limbaje ale iubirii - Gary Chapman