Dove Nourishing oil care

           Hi there beautiful ladies! Vedeta de astazi este samponul Nourishing oil care de la Dove. L-am ales pentru ca mi-a placut ca avea ulei in compozitie si ma inteleg bine cu astfel de produse.
          Inainte de a spune ce impresie mi-a lasat acest produs, sa va spun cateva cuvinte despre tipul meu de par, ca sa stim cu ce avem de-a face.
           Am un par lung, nevopsit, cu tendinte serioase de ondulare la varfuri si  des.  Fiind mai ondulat este cu  tendinta de uscare si matreata nu se numara printre problemele parului meu.
           Ca o parere de inceput, pot sa spun ca sunt multumita ca a dat rezultate chiar dupa primele spalari. Imi place tare mult si chiar am observat ca face parul mai moale, mai hidratat. Hraneste parul uscat, cu fire rebele, fara sa-l incarce.
          Face spuma si spala foarte bine parul in sensul ca am senzatia aceea de par perfect curat.
           Descrierea producatorului:
          Gama Dove Nourishing Oil Care hraneste parul uscat in profunzime, imblanzind cu pana la 100% firele rebele. Contine Nutri-Oils, un complex unic de uleiuri de migdale si nuca de cocos, atat de fine incat sunt absorbite rapid, fara sa incarce parul.

          Arata ca mierea, dar textura sa nu are legatura cu acesta. Consistenta este cremoasa spre lichida.
          Este un produs pentru ingrijirea parului, conceput special pentru parul rebel.


          Miroase superb si odata aplicat pe parul umed face spuma si curata bine parul si asta se simte imediat. Firul de par este mai puternic, mai matasos si mai curat. Super curat!
          Samponul vine intr-un recipient din plastic si se poate vedea cat produs ai consumat.

         Ingrediente:


          Pretul este extrem de prietenos cu portofelul: 17 lei/400 ml.
          Care este samponul vostru favorit?
          O zi frumoasa sa aveti!

Comentarii

  1. Hmm, pare tare interesant și aș vrea să îl încerc. Acum sper să mai prind o ofertă pe la DM, câteodată sunt mai ieftine :D
    Șamponul meu preferat este L'oreal Elseve Ulei Extraordinar :) Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place si L'Oreal. Au sampoane bune.
      Te pup si eu

      Ștergere
  2. Am folosit Dove atat sampon cat si balsam. Au fost ok dar nu m-au dat pe spate ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante