apa micelara demachianta Hydra Vegetal Yves Rocher

          Buna dimineata, o saptamana frumoasa si productiva va doresc! O lotiune micelara contine putine ingrediente, secretul constand in micele, structuri moleculare de forma sferica. In contact cu particulele de machiaj, murdarie, sebum si praf actioneaza ca niste asimilatori si le inglobeaza in interiorul lor curatand astfel pielea fara a o usca. 

   
          Imi plac lotiunile micelare, poate si pentru ca nu este nevoie sa le clatesc. Apa micelara demachianta Hydra Vegetal de la Yves Rocher curata bine orice urma de machiaj, dar fata de alte lotiuni micelare o simt mai apoasa.
        Descrierea oficiala:
       O apa micelara hidratanta, care indeparteaza machiajul si impuritatile de la nivelul tenului si ochilor. Se aplica dimineata si seara cu o discheta din bumbac pe ten si in zona ochilor. Produs testat sub control dermatologic si oftalmologic.
       Ofera tonifiere tenului dintr-un singur gest.

          Nu conține parabeni, ulei mineral, colorat sau silicon.
         Ambalajul se prezinta intr-o sticluta de 200 ml din plastic de nuanta verde deschis, transparenta cu un capacel de plastic cu un orificiu prin care iese produsul.  Dozarea nu este cea mai eficienta, curge putin mai mult decat am eu nevoie.

         Ingrediente:

        Pe mine nu m-a convins. Este un produs ok, a curatat bine atat machiajul ochilor cat si al fetei. Nu am avut nici o problema cu apa micelara, dar nu am simtit ca mi se potriveste.
        Poate fi achizitionat de aici.
        Voi l-ati incercat? Cum vi s-a parut? Va pup si va mai astept!

Comentarii

  1. Mie mi-a placut, dar nici nu sunt expertă in lotiuni micelare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O prefer pe cea de la Bioderma si abia astept s-o folosesc pe cea de la Garnier

      Ștergere
  2. n-am incercat-o insa mi se parea destul de tentanta. acum nu stiu ce sa mai zic :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Iubirile croitoresei - María Dueñas

Parasoftin - Sosete exfoliante