Vanille Noire

         Hello ladies, obsesia mea in aceasta toamna este  apa de parfum Yves Rocher Vanille Noire.


         In 2010,  Jaques Cavallier a creat pentru Yves Rocher Vanille Noire. Contine trei  tipuri de vanilie neagra:  Tahniti - care face aroma parfumului dulce si florala la inceput, apoi se simte usor lemnos, condimentat datorita aromei de vanilie Uganda si notele picant senzuale de final ii revin aromei Franceze (Bourboun).  Pe piele se mai dezvaluie comori subtile de mandarine, portocale, mimoza, flori de portocal, cedru, note de piele si anason.
         Ce spune producatorul:
         Elixir de feminitate!
         Lasati-va sedusa de tentatia unui parfum de o senzualitate rara.
         Intre prospetime si senzualitate, transparentă si profunzime, vanille noire isi dezvăluie cu delicatete acordurile lemnoase in contact cu pielea.

         Note de varf: floare de portocal, mandarina, mimoza
         Nota de mijloc: vanilie Bourbon, vanilie Tahiti, vanilie Uganda
         Nota de baza: cedru


        Ingrediente:


          Vanilia este cea mai populara aroma din lume si mie imi place atat la parfumuri cat si in ceaiuri sau prajituri.
         Mirosul este foarte placut a vanilie, si aroma tine cateva ore bune.
         Ambalajul este superb, din sticla in degrade.
         Este disponibil in variante de la 50 ml -185 lei si 30 ml - 165 lei, dar evident va recomand sa-l luati cu 1 leu sau sa fie produsul ales cadou cand apar astfel de oferte.
       Puteti sa-l achizitionati de aici.

         L-am folosit cu mare drag!
        Care este parfum vostru preferat de la Yves Rocher?

Comentarii

  1. Am avut varianta micuta, cat imi placea.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place foarte mult.

    PS : sper că de data asta imi aprobi comentariul. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superb acest parfum. Le-am avut pe toate. Urmaream ofertele si nu le ratam. Nu am incercat apele de toaleta :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postari asemanatoare

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare de pe acest blog

Maine - Guillaume Musso

Parasoftin - Sosete exfoliante

produse terminate #3